Gå til innhold

Gråter når jeg er veldig sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det unormalt? Hvis jeg er veldig sliten, gråter jeg. Ikke sånn hvis jeg trener hardt, men hvis jeg er sliten bare. Utslitt.

Anonymous poster hash: caf22...ea6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke unormalt å gråte innimellom. Men hvis du er så sliten at du gråter hver eneste dag og det går utover livskvaliteten din kan det ha blitt et problem som du bør søke hjelp for.

Anonymous poster hash: 840c9...8d4

Skrevet

Nei, det er ikke unormalt å gråte innimellom. Men hvis du er så sliten at du gråter hver eneste dag og det går utover livskvaliteten din kan det ha blitt et problem som du bør søke hjelp for. Anonymous poster hash: 840c9...8d4

Ikke hver dag, men 1-3 ganger i uken føler jeg tårene presse på. Kanskje jeg er syk

Anonymous poster hash: caf22...ea6

Skrevet

Hva slags sykdom er du redd for at du har?

Følelser er jo naturlig for oss alle, noen gråter lett(jeg griner av ALT, en sang, en tanke, barnetv) og noen gråter kun når det er forferdelige ting som har skjedd. Hvor mye vi tåler før vi gråter er jo individuelt og å gråte oftere enn gjennomsnittet er ikke nødvendigvis et tegn på sykdom.

Jeg tenker at hvis du gråter av utmattelse/du er sliten 2-3 ganger i uka bør du kanskje forsøke å finne ut hva som evt er annerledes de dagene du gråter? Jobbe du f.eks?

Anonymous poster hash: 840c9...8d4

Skrevet

Det gjør jeg også. Noen ganger når jeg føler det blir for mye for meg kommer tårene! Og jeg lar de komme, syns det hjelper å få det ut. Følelsene altså..

Skrevet

Det gjør jeg også. Jeg har i perioder med høyt press på jobb og mye nattestyr vært konstant på gråten. Nå skjer det ikke så ofte, men sikkert månedlig.

Skrevet

Jeg er lik, men tar lett til tårer ellers også, er høy sensitiv.

Anonymous poster hash: d2964...abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...