Gå til innhold

Å nei, de er ikke her enda og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er allerede irritert! Grøss..... svigermor/far altså. De er frekke, tror alt i verden handler om dem selv, kritiserer hva vi har i kjøleskapet og maser. Kjenner jeg får høyt blodtrykk bare av å tenke på det.

Er det flere som har det sånn?.....

Anonymous poster hash: 00512...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Jeg lærte fra jeg var liten at toleranse er en fin ting.

Anonymous poster hash: c2d54...d3d

Skrevet

Vi bor nær svigers, så de kommer ikke på overnatting. Når mine egne foreldre kommer, derimot... La meg bare si det er godt de ikke flytter inn permanent.

Anonymous poster hash: a5865...eec

Skrevet

Her er vel løsningen slik som Raymond i 'Alle elsker Raymond' skisserte det.

Ikke bo for nærme så de er innom hver dag. Ikke bo så langt unna at de må overnatte. Men, bo fra hverandre så det tar ca 2 timer å kjøre. Da besøker man ikke hverandre for ofte så man blir lei, og man trenger heller ikke overnatte :D

Anonymous poster hash: 07b72...eba

Skrevet

Vi har også besøk avsvigers. Gleder meg allerede til helgen er over. De ROTER så vannvittig!!!!

Vi har det ganske ryddig hos oss, mennår de har vært her i fem minutter ligger det strødd aviser overalt, det er trykksverte på bordet, jakker henger over stolryggen, vesker og sekker ligger overalt, kaffekopper ... blir gal!

Anonymous poster hash: 61663...da4

Skrevet

Hjelper det ikke å tenke at akkurat disse to irriterende menneskene har skapt den personen du elsker? Akkurat de to, med sine særheter og egenskaper - de formet den mannen du deler hus med. 

For meg hjelper det dessuten å tenke på at en gang blir jeg selv svigermor og jeg vil ikke at mine sønner eller min datter skal føle at de må mekle mellom meg og den de elsker. Akkurat sånn har sikkert mannen min det også. Nå synes jeg ikke min svigermor er så irriterende heller, men hun har selvfølgelig ikke bare gode egenskaper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...