Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Lever i et heller dødt forhold med en mann som er av det heller uromantiske slag. Jeg kjenner jeg trenger så j**** å få noe positiv oppmerksomhet!! Neste helg skal jeg ut med noen venninner, og jeg tror jeg skal kle meg ganske sexy. Jeg er ikke ei stygg jente, og jeg liker selvsagt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Jeg har vært fornøyd med å få det fra min mann i flere år, men nå føler jeg at jeg må oppsøke det fra annet hold.. Jeg har på ingen måte tenkt å gjøre noe galt, jeg bare trenger litt positive feedbacks! Er dette dårlig gjort av meg? Anonymous poster hash: 0e27d...95f
Gjest Antarctica Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Send en blomsterbukett til deg selv, og la ham lure på hvor den kom fra...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Send en blomsterbukett til deg selv, og la ham lure på hvor den kom fra... Haha ja kanskje han våkner litt da Jeg er veldig glad i han, jeg bare føler meg oversett å ikke så veldig verdsatt! HI Anonymous poster hash: 0e27d...95f
Pippelipp Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Så lenge du ikke gjør noe du ikke ville gjort foran mannen din, så er det vel fullt lov å kle seg sexy og flørte litt
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 Så lenge du ikke gjør noe du ikke ville gjort foran mannen din, så er det vel fullt lov å kle seg sexy og flørte litt Jeg føler jo egentlig det ikke er helt greit av meg, men jeg har ingen intensjoner om å gjøre noe annet enn bare flørte. Jeg føler meg oppmerksomhetssyk, og føler jeg trenger en liten selvtillittsboost! HI Anonymous poster hash: 0e27d...95f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #6 Skrevet 28. august 2015 Litt flørting er vel lov om det ikke utarter seg . Skjønner det er kjipt å være i et forhold der man ikke får ønsket oppmerksomhet, men kanskje du må gi mer i forholdet og det da bedrer seg? Jeg har vært singel i 2,5 år, er nok 3 år siden sist jeg hadde sex, så vet hvordan det føles å være utsultet på oppmerksomhet Anonymous poster hash: 596ae...6af
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #7 Skrevet 28. august 2015 Litt flørting er vel lov om det ikke utarter seg . Skjønner det er kjipt å være i et forhold der man ikke får ønsket oppmerksomhet, men kanskje du må gi mer i forholdet og det da bedrer seg? Jeg har vært singel i 2,5 år, er nok 3 år siden sist jeg hadde sex, så vet hvordan det føles å være utsultet på oppmerksomhet Anonymous poster hash: 596ae...6af Flørting må jo være greit Jeg har prøvd, men jeg får ikke noe særlig respons på ting jeg gjør. Jeg kan gjerne overraske han med telys, vin og film en kveld han kommer ut av dusjen og andre ting. Men jeg får aldri noe igjen, og han er heller ikke den som ofte gir komplimenter :/ 3 år siden sist! Hehe lengste jeg var uten var 1 år, syns det var ille nok jeg HI Anonymous poster hash: 0e27d...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå