Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Seriøst dyrt ! Datteren min har langt tykkt hår, ringte nettopp frisøren for å spørre om pris på å enten farge håret lyst eller stripe det. 2000-3000kr men det var vanskelig å gi nøyaktig pris over telefonen. Er fargen eller frisørens tid som er så dyr ? Helt vanvittig pris, nå må jeg skuffe henne Hun farget håret lyst selv (kommune farget hår fra før) nå har hun ti cm ettervekst. Kan vi kjøpe hjemmepakke og få brukbart resultat når det er så mye ettervekst ? Kommer ikke til å ha råd til å ta henne til frisøren. Anonymous poster hash: 41e18...7c8
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Ring forskjellige frisørsalonger. Det gjør jeg. Det billigste jeg fant var 1500kr med striper og klipp. Og hun var flink. Frisører på sentrene rundt omkring er kjempedyre. Men om datteren din har tykt langt hår, så må du regne med å betale litt, det er mye jobb. Spess hvis det blir foliestriper. Anonymous poster hash: 1acc4...5f2
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Gå til lærling. Jeg gjør alltid det, bare god erfaring med det. Anonymous poster hash: e0cc9...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå