Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Hvis man har overnattingsbesøk av svigerfamilien og trenger et avbrekk.... Er det OK å gå en times tur (med hunden) imens gubben underholder foreldrene sine? Kjenner jeg nesten blir kvalt, kommer nok til å gå ut uansett, men lurer bare på hva folk mener. Anonymous poster hash: e7c97...4de
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 I min og min manns familie hadde det vært helt uproblematisk. Anonymous poster hash: b9dd6...c62
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Såklart. Kunne fint gått en 3-timerstur og. Hunden trenger jo lufting😉 Anonymous poster hash: ee1db...fb1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 Selvsagt, hunder må jo luftes! Jeg går tur med hunden uansett hvem som er på besøk. Om så Kongen hadde kommet, må hunden ha trim, luft, bevegelse, gå på do :-) Anonymous poster hash: fdb3b...c6c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #6 Skrevet 28. august 2015 Kom dere ut på tur, hunder trenger å bevege godt på seg hver eneste dag, å løpe utenfor huset holder ikke for alle hunder, om de blir sure, så si med vennlig tone "da beklager jeg, men jeg tenkte det er bedre enn av vi ender opp med en vilter og rastløs hund, men jeg kan gå kortere tur i morgen" Da viser du de forståelse, samtidig som du gjør det klart for alle at det blir å gå turer hehe Anonymous poster hash: c7162...4ee
Ikkedytt Skrevet 28. august 2015 #7 Skrevet 28. august 2015 Noen må vel gå ca. en times tur med hunden uansett?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #8 Skrevet 28. august 2015 Noen må vel gå ca. en times tur med hunden uansett?Nei, den tåler å ha en dag uten lengre tur. Takk for svar, folkens! Anonymous poster hash: e7c97...4de
Ikkedytt Skrevet 28. august 2015 #9 Skrevet 28. august 2015 Noen må vel gå ca. en times tur med hunden uansett?Nei, den tåler å ha en dag uten lengre tur. Takk for svar, folkens! Anonymous poster hash: e7c97...4de Du har i hvert fall en god unnskyldning for å komme deg unna litt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #11 Skrevet 28. august 2015 Noen må vel gå ca. en times tur med hunden uansett?Nei, den tåler å ha en dag uten lengre tur. Takk for svar, folkens!Anonymous poster hash: e7c97...4de Du har i hvert fall en god unnskyldning for å komme deg unna litt. Ja Anonymous poster hash: e7c97...4de
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #12 Skrevet 28. august 2015 Ikke frekt, men lurt! Frekt hadde det vært om du hadde syltet deg inne sammen med dem til det boblet over for deg og du ble muggen resten av helgen. Gå deg en laaaang tur og pust! Avslutt gjerne med et glass vin på cafe Anonymous poster hash: b27ba...9a3
Superdolly Skrevet 28. august 2015 #13 Skrevet 28. august 2015 Jeg gjør det uansett hvem som er på besøk, jeg. Noen spesielt utvalgte får tilbud om å bli med . Hvis noen protesterer, sier du bare vennlig at du ikke har samvittighet til å droppe turen, men at du ikke blir borte lenger enn en times tid (eller to, eller hvor lenge du trenger å være borte).
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #14 Skrevet 28. august 2015 Vi benytter oss av slike muligheter til å gå tur sammen mens besteforeldrene passer barna Blir ikke mulighet til det ellers. Anonymous poster hash: 3e435...777
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #15 Skrevet 28. august 2015 Jeg gjør hva jeg vil når svigers er på besøk jeg. Sist de var her (langhelg) dro jeg på fest. De synes sikkert det er fint med en avslappende kveld med bare sønnen sin tenker jeg. Anonymous poster hash: 2c395...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå