Gå til innhold

Hvor mye har du trent denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har syklet 7,5 mil til sammen. Stiv i beina!

Anonymous poster hash: 77eb7...f0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, bra jobba!

Jeg har trent dobbelttime på elixia både tirsdag og i dag (cardio+styrke) I tillegg har jeg jogget en gang i dagene mellom og skal ta meg en joggetur i løpet av helgen også.

Skrevet

Trener hver dag.

Planke, squats, rumpe og magetrening pluss vekter.

Anonymous poster hash: 62547...bd2

Skrevet

Jillian Michales 30 day's Shred, Level1, på mandag, med ekstra vekter på kondisøktene. Level 3 i går.

Svømte 1000 m på mandag, jogget 10 km tirsdag,- med fokus på og få opp og holde fart (flat asfaltløype). Løp 10km onsdag,- roligere tur i kupert terreng.

Planer; I dag 10 km rolig,- lørdag Jillian Michales Level 2,- ELLER 1t joggetur. Skal bort nesten hele dagen. Spørsmålet er om vi skal møte opp 0900 eller 1000 på morgenen. Blir det 0900, blir det Jillian, er det 1000,-jogger jeg en times tid. Søndag, 10km joggetur....

Må nevne at jeg sitter på ræva på kontor i 8t på jobb, deretter i bil,- kjøring/henting av unger hit og dit,- resten av tida på dagen....I tillegg til "brannslokking" når det kommer til husarbeid.....Så treninga er ikke bare og få opp pulsen, men det jeg får rørt meg i løpet av dagen. Derfor satser jeg på 7 dager i uka.

Anonymous poster hash: 5bcba...d57
Skrevet

1 tur opp Ulriken

1 tur halvveis opp Ulriken

2 ganger på Barry's bootcamp

Anonymous poster hash: 62dee...b4e
Skrevet

4 fjellturer og en gåtur på ca 1.5 time :)

Anonymous poster hash: eb26d...e66

Skrevet

Én time gjennom dps.

Anonymous poster hash: 17bf4...a51

Skrevet

Jeg har syklet 5 mil, skal ta 2 til i løpet av helga. Sykler omtrent 7-7,5 mil på ei uke jeg da.

Anonymous poster hash: 3f6b8...f78

Skrevet

En løpetur på en time og et par korte sykkelturer.

Anonymous poster hash: 2a5f9...5f6
Skrevet

Syklet 4,5 mil, jogget 7 km

Anonymous poster hash: 16d3e...43f
Skrevet

Jeg har løpt ca 40 km.

Løper nesten hver dag 10-15 km.

Anonymous poster hash: 8eb8b...6f8

Skrevet

2 ganger i denne uka her, styrketrening. Ellers har jeg vært mye ute med ungene på ettermiddag. Vi har syklet, gått turer, vært i nabolaget og lekte og kost oss i det nydelig været. Får nyte mens man kan.

Anonymous poster hash: 33613...45e

Skrevet

En time cross fit og en time body pump. Akkurat passe. Skal gå tur i fjellet i helgen :)

Anonymous poster hash: 9845f...de0

Skrevet

En ca 35 min lang joggetur mandag, tirsdag og torsdag og en ca 40 min lang styrkeøkt på onsdag. I dag har jeg treningsfri, men blir nok joggetur i morgen tidlig.

Anonymous poster hash: 6fb89...d99
Skrevet

Svømte 1000 m på mandag.

Ellers nada.

Anonymous poster hash: 7a527...441

Skrevet

Jeg har ME og kan ikke trene.

Men jeg har gått til og fra skolen med 1.klassingen hver dag, er ca 500 meter hver vei.

Så har jeg støvsugd hele huset, fordelt på tre økter.

Anonymous poster hash: 49b78...fea
Skrevet

3x 2 timer hard kondisjonstrening.

Anonymous poster hash: 2ee7a...aca
Skrevet

Oi, så ivrige dere er da! Eller er det bare de som trener mye som svarer?

Jeg har trent en time styrke på tirsdag, og så ble det ikke tid til mer denne uka. Er på hyttetur da, og har gått tur i 3 timer i dag, men i ungene sitt tempo så det kan vel knapt kalles trening... Kanskje jeg får skvist inn en joggetur søndag kveld.

Skrevet

Kun hatt en løpetur på 11 km og ca. 45 min slyngetrening. Pleier å løpe 4-5 ganger ca. 50 km tilsammen + styrketrening og av og til sykling. Jeg er gravid og er litt irritert for at jeg ikke orker mer om dagene. Heldigvis 3 dager igjen av uken. Håper snart energien skal komme tilbake!

Anonymous poster hash: 1553f...884
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Har ikke trent noe som helst! Fornøyd med det :P

Skrevet

Trener alltid styrke tre dager i uka. Så langt denne uka har jeg trent to dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...