Gå til innhold

Foreldrepenger fra nav ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som får foreldrepenger fra nav får dere pengene på samme dag som barnetrygden? Har fått barnetrygden men ikke foreldrepengene.... er første utbetaling med foreldrepenger nå i august, kan selvfølgelig hende de er på konto mandag da det er aller siste dag i måneden, men syns det var litt snodige at de ikke betaler ut barnetrygd og foreldrepenger likt når det liksom skal til samme konto uansett...😜

Anonymous poster hash: 811bf...ffc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo to helt ulike prosesser og vil aldri betales ut likt..

Anonymous poster hash: daadc...57c

Skrevet

Ok, da er de sikkert på konto på mandag da siden de ikke betaler ut i helg😌 men må si det jammen er et tunggrodd system.... kanskje bare jeg som ikke har erfaring med nav....😛

Skrevet

Tja, at det er et tungt system er det, men dette er helt opplagt. Å betale det ut samtidig hadde vært utrolig rart, og kostet masse ekstra penger.

Sjekk at utbetalingen ligger klar på dine sider. Hadde ikke tatt noenting for gitt hva gjelder oppstart av ytelser.

Anonymous poster hash: daadc...57c

Skrevet

Fikk foreldrepenger tidligere i uka jeg, eller var det den 20 kanskje. Husker ikke. Når skal de komme? Dette var min første utbetaling.

Anonymous poster hash: f8226...75f

Skrevet

Normalt siste virkedag i måneden og det er jo til mandag.... har papirer på at de skal betales ut denne måneden, men man skal vel kanskje ikke ta det forgitt nei...😱

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...