Gå til innhold

Må ha ny takst?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en takst for 12 år bak i tid(når huset ble bygget) og skal selge.Banken sier at det er ok å bruke den taksten, men de anslo huset til å være verdt minst dobbelt så mye nå.De mente det var nok at de skreiv det på papirene, men er det det??

 

Anonymous poster hash: 79138...8aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nei! Hjelpe meg.. En takst er sol utgangspunkt gyldig i 6 måneder.

 

Anonymous poster hash: fedd2...f76

Skrevet

Hum okei

 

Anonymous poster hash: 79138...8aa

Skrevet

Hvis jeg forstår deg rett, så har du tenkt å selge huset deres. Isåfall bør du ta ny takst og gjerne boligsalgsrapport. Kjøp gjerne eieskiftforsikring mtp på tvist i etter tid. Dersom du skal bare ha verdivurdering for refinansiering av huslånet, så kan banken settes en sum. Som regel setter de det mye lavere enn megler gjør. Vi har hittil utført det to ganger, og begge gangene gjorde megleren gratis :)

 

Anonymous poster hash: 5694d...e96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...