Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Har en takst for 12 år bak i tid(når huset ble bygget) og skal selge.Banken sier at det er ok å bruke den taksten, men de anslo huset til å være verdt minst dobbelt så mye nå.De mente det var nok at de skreiv det på papirene, men er det det?? Anonymous poster hash: 79138...8aa
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Haha, nei! Hjelpe meg.. En takst er sol utgangspunkt gyldig i 6 måneder. Anonymous poster hash: fedd2...f76
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Hum okei Anonymous poster hash: 79138...8aa
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Hvis jeg forstår deg rett, så har du tenkt å selge huset deres. Isåfall bør du ta ny takst og gjerne boligsalgsrapport. Kjøp gjerne eieskiftforsikring mtp på tvist i etter tid. Dersom du skal bare ha verdivurdering for refinansiering av huslånet, så kan banken settes en sum. Som regel setter de det mye lavere enn megler gjør. Vi har hittil utført det to ganger, og begge gangene gjorde megleren gratis Anonymous poster hash: 5694d...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå