Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 I sommer var det eksene våres som valgte ferieuker først, og da ble det til at vi hadde 3 uker ferie hver for oss. Min samboer reiste til USA med sine 2 barn, mens jeg gav barna mine valg om en USA tur eller en MacBook Air og ny mobil som de hadde lyst på. Nå vil hans barn også ha MacBook Air og iPhone 6s, men jeg sier at hvis han vil gi dem det skal det ikke gå ut fra felleskontoen. Anonymous poster hash: e1e09...3e1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 I sommer var det eksene våres som valgte ferieuker først, og da ble det til at vi hadde 3 uker ferie hver for oss. Min samboer reiste til USA med sine 2 barn, mens jeg gav barna mine valg om en USA tur eller en MacBook Air og ny mobil som de hadde lyst på. Nå vil hans barn også ha MacBook Air og iPhone 6s, men jeg sier at hvis han vil gi dem det skal det ikke gå ut fra felleskontoen. Anonymous poster hash: e1e09...3e1 Nei, det er selvsagt ikke urettferdig. Førøvrig heter det våre, ikke våres. Anonymous poster hash: cd7ca...753
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Selvsagt ikke urettferdig. Synes han det? I såfall får du og dine barn dra på en 2 ukers ferie betalt av felleskontoen. Anonymous poster hash: f593a...254
Gjest Antarctica Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 I sommer var det eksene våres som valgte ferieuker først, og da ble det til at vi hadde 3 uker ferie hver for oss. Min samboer reiste til USA med sine 2 barn, mens jeg gav barna mine valg om en USA tur eller en MacBook Air og ny mobil som de hadde lyst på. Nå vil hans barn også ha MacBook Air og iPhone 6s, men jeg sier at hvis han vil gi dem det skal det ikke gå ut fra felleskontoen. Anonymous poster hash: e1e09...3e1 De har fått sin USA-tur. Så på den måten er det "rettferdig". Om det er klokt å veksle gaver, reiser, hygge og opplevelser om til hard valuta? Neppe, men der er jeg som vanlig den gammeldagse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå