Gå til innhold

Noen som fargelegger? Den hemmelige Hagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken tegning er din favoritt? Jeg elsker den med påfuglen og den med fiskene.

Men må innrømme at mange av dem, de som er tettpakket i tegning, føles litt dom tiltak. Har akkurat begynt i dag da.

Anonymous poster hash: 805f6...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, men har så vidt startet. Og tror ikke jeg kommer til å bruke det mye. Men jeg har og hatt det veldig hektisk, og med sykdom i det siste. Så da kvelden kommer er det stort sett bare rett i seng.

Anonymous poster hash: cb057...d77
Skrevet

Jeg holder også på

Elsker den med katten.

Skulle ønske det var mer motiv og ikke så mange blomster og blader

Anonymous poster hash: 8de42...623

Skrevet

Jeg har Fam Irvoll sin. Elsker blomster og blader.

Masse pirk men det er fin avslapping. Eneste som irriterer er at arkene er for tynne så det skinner gjennom fra forrige side.

Anonymous poster hash: cbac9...8cf

Skrevet

Jeg har og disse bøkene til Johanna Bashford, men syns og det blir for mye blader og grønt. Freaken i meg eier ikke fantasi og vil helst at bladene skal være grønne.. Så blir veldig mye grønt og veldig lite farger Kjedelig.

Syns arkene er tynne her og.. Tusjene går igjennom. Kjedelig.

Anonymous poster hash: 92217...c4d
Skrevet

Jeg prøver å få tid. Husker ikke navnet på boken, men liker best de med masse masse detaljer. Må kjøpe flere farger

Skrevet

Jeg har og disse bøkene til Johanna Bashford, men syns og det blir for mye blader og grønt. Freaken i meg eier ikke fantasi og vil helst at bladene skal være grønne.. Så blir veldig mye grønt og veldig lite farger Kjedelig.

Syns arkene er tynne her og.. Tusjene går igjennom. Kjedelig.

Anonymous poster hash: 92217...c4d

Jeg fargelegger Den magiske skogen, og jeg hadde det også sånn i begynnelsen. Nå har jeg begynt å eksperiementere, som på dette bildet: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/03/05/26587E8700000578-2981484-image-a-11_1425578419592.jpg

Det er veldig gøy når man tør å slippe seg løs!

Anonymous poster hash: b4b6d...497

Skrevet

Flere som vil poste bilder? Fint med litt inspirasjon:)

Anonymous poster hash: 0e71f...807

Skrevet

Dette er fra Fam Irvoll boka.

Jeg liker blomster.

Anonymous poster hash: cbac9...8cf

post-42-189560_thumb.jpg

Skrevet

Flere som vil poste bilder? Fint med litt inspirasjon:)

Anonymous poster hash: 0e71f...807

Det var ikke mitt bilde jeg postet, det var en link tilnoe jeg googlet. Bare å google, så finner du masse bilder.

Anonymous poster hash: b4b6d...497

Skrevet

Har 6 bøker, skal kjøpe meg 2 til, så er det stopp til jeg er helt ferdig med noen av de jeg har.. Er snart ferdig med den hemmelige hagen og fortryllende skogen :)

Sitter å fargelegger litt i Snirkler på kveldene nå, og nå sitter jeg å blar i Doodle invasion, tenkte å fargelegge litt i den nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...