Gå til innhold

Dagens I-landproblem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som opplever samme "problem"?

Jeg, eller mannen, kjøper innimellom potetgull eller annet snop. Jeg spiser veldig lite om gangen, men liker å spise litt ofte, framfor mye sjeldent. Vel, mannen min er en stapper. Har vi snacks i hus, så ser det ut som om det er om å gjøre å bli kvitt det fortest mulig.

Noen ganger har jeg faktisk gjemt snop. Men om han oppdager det, så blir han faktisk sur :P Han sier at jeg er egen.

Men, hva gjør jeg da? Hvis jeg vil kose meg med snop innimellom? Må jeg da dra på butikken de dagene jeg vil ha snop? Må jeg regne med at vi aldri kan ha det liggende?

Å ikke kose seg med snop innimellom er IKKE et alternativ. Vi er begge slanke/normalvektige.

Anonymous poster hash: 634c6...47e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som mannen din og mannen min som deg, men jeg har ingen problemer med at han gjemmer unna ting. Det er den beste løsningen ettersom jeg bare ikke klarer å ha det liggende uten å spise det. Men det er en fordel at jeg ikke vet at han har gjemt noe, ellers går jeg rundt og leter. :P

Det aller beste er egentlig at han kjøper ting jeg ikke liker. Jeg er ganske kresen så det er ikke så vanskelig. Jeg blir litt frustrert da, men han slipper i alle fall at jeg spiser det opp. ;)

Anonymous poster hash: 764db...054
Skrevet

Bli enige om "mitt og ditt" ?

Jeg er som mannen din - har jeg i hus, så spiser jeg. Heldigvis er jeg alene, så styrer dette selv ved å ikke ha i hus (stort sett). Men hadde vi vært flere hadde jeg ikke tatt det som var en annen sitt.

Anonymous poster hash: b422c...bef
Skrevet

Bli enige om "mitt og ditt" ?

Jeg er som mannen din - har jeg i hus, så spiser jeg. Heldigvis er jeg alene, så styrer dette selv ved å ikke ha i hus (stort sett). Men hadde vi vært flere hadde jeg ikke tatt det som var en annen sitt.

Anonymous poster hash: b422c...bef

Jeg har prøvd meg med å skrive navn på godteriet mitt. Det synes mannen min er skikkelig teit, og er jeg borte en kveld, så klarer han ikke styre seg.

Håpløst problem dette :P

HI

Skrevet

Kjøp en liten safe med kodelås, fex på Biltema. Der kan du ha godteriet ditt. Lykke til!

Skrevet

Vi har samme problem - men kun etter at snopet har kommet på bordet. Jeg kan ta litt og litt i løpet av kvelden, mens han stapper i seg til det er tomt. Resultatet er gjerne at jeg ikke rekker å spise noe før han har stappa i seg alt 😛

Han har tatt selvkritikk på det og setter nå fram to skåler - en til hver. Det gagner jo ikke noen av oss at han spiser snop for begge 😂

Jeg heier på skap med kodelås for din del, men jeg ville prøvd å overbevise mannen om at det er til alles beste at han ikke spiser kvota di også. Du skal jo ikke lide for hans dårlige impulskontroll 😛

Skrevet

Jeg skjønner at folk har god forståelse når det snakkes om snop :D Takk for det!

Jeg vurderer godteri-safe! :)

Og nå føler jeg meg heller ikke helt på jordet som vil ha godteriet for meg selv. Tror det ender med at jeg gjemmer godteriet og driter i at han synes jeg er egen. Han kan selv kjøre for å kjøpe sitt eget snop :D

HI

Skrevet

Jeg skjønner at folk har god forståelse når det snakkes om snop :D Takk for det!

Jeg vurderer godteri-safe! :)

Og nå føler jeg meg heller ikke helt på jordet som vil ha godteriet for meg selv. Tror det ender med at jeg gjemmer godteriet og driter i at han synes jeg er egen. Han kan selv kjøre for å kjøpe sitt eget snop :D

HI

Tro eller ei så gjemmer jeg godteri i skoskapet og der finner han aldri ;)

Anonymous poster hash: 56a66...d11

Skrevet

Jeg er sånn som finnes det godteri i hus, så forsvinner det med en gang. Samme er det med min tenåringsdatter. Og vi er begge lett overvektige. Så her så kjøpes det kun inn på lørdager, og da bare nok til litt til hver.

Hadde jeg hatt en mann, og han ville ha for å kose seg med. Så hadde jeg ønsket at han gjemte det, og ikke fortalte meg om det.

Jeg var sammen med en som var ekstremt fysisk aktiv. Og alltid da han kom til meg, hadde han med brus, potetgull og masse godteri. Ganske frustrerende da jeg ikke burde spise det. Og det gikk jo ikke alltid å si nei, og se på han spise.

Anonymous poster hash: b019c...1a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...