Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Har som mål å gå ned i vekt, og trenger da å sette opp plan for hva jeg skal spise til hvert måltid, slik at det blir variert Er alene med 4 barn annenhver mnd, så ønsker også å handle 1 gang i uken, å ikke hver dag, bruker nå veldig mye tid på å kjøre på butikk hver dag. Noen tips til hvordan jeg kan komme i gang, sliter med å legge gode planer, og er nå slik at jeg ikke bruker handlelapp 😝. Anonymous poster hash: 0ecc0...56f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Skriv ned ukemeny. Skriv så opp alle ingrediensene du mangler og løp på butikken! (husk lista!) Anonymous poster hash: 5574e...d8f
TPK Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Gå inn på matblogger eller f.eks matprat.no, bramat.no for inspirasjon. Lag middagsplan for hele uka. Tenk gjennom hvor mye brød og pålegg, melk o.l dere trenger for en uke. Skriv detaljert handleliste. Hvis du vil gjøre det billig også sjekker du tilbudsaviser og deler opp handlelista etter hvilke butikker som har tilbud. Kjøp gjerne ekstra av tilbudsvarer som holder seg lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå