Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Hvordan døde de ? Saken omtales som det værste massemordet siden krigen, men ble de kvalt på grunn av plassmangel (uhell) eller drept med vilje? Noen som har lest? Anonymous poster hash: 4efe2...c8e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Det vet man ikke. De vet ikke sikkert hvor mange det er snakk om enda, en gang. En haug råtnende lik. Anonymous poster hash: 8bbb8...3d3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Jeg hørte på radioen at de døde av oksygenmangel. Ikke så rart hvis de var innesperret i en tett lastebil😢😢 Anonymous poster hash: d7ecf...8eb
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Jeg hørte på radioen at de døde av oksygenmangel. Ikke så rart hvis de var innesperret i en tett lastebil Anonymous poster hash: d7ecf...8eb Men var de der av fri vilje (menneskesmugling) i håp om en bedre tilværelse, eller ble de tvunget inn der? Anonymous poster hash: 4efe2...c8e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Det har svært mange tilfeller der lastebilsjåførene har forlatt lastebiler langs motoveien. Låst. Og stappfulle av folk. Om de kveles av luftmangel, tørster ihjel, dør av utmattelse eller dør av en kombinasjon av de nevnte og panikken som oppstår, trenger jeg ikke å vite. Anonymous poster hash: 47b3c...530
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 De mistenker oksygenmangel som dødsårsak (av god grunn) men sjåføren, sjåføren har forlatt lastebilen, spm er jo da: før eller etter de døde? Før: Han er en morder. Etter: Han gikk på en stor smell og stakk i panikk. (?) Anonymous poster hash: 8ebaa...e9a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Jeg hørte på radioen at de døde av oksygenmangel. Ikke så rart hvis de var innesperret i en tett lastebil Anonymous poster hash: d7ecf...8eb Men var de der av fri vilje (menneskesmugling) i håp om en bedre tilværelse, eller ble de tvunget inn der? Anonymous poster hash: 4efe2...c8e Sannsynligvis er det en kombinasjon. De betaler i dyre dommer for en reise som viser seg å være noe helt helt annet enn de ble fortalt. Og det er ingen returmulighet som oftest fordi man brått skylder bakmennene penger. Anonymous poster hash: 47b3c...530
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 men kvifor rant det blod utav bilen vist det er oksygenmangel? Anonymous poster hash: 5f418...8a3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227 Hvis jeg hadde stengt deg inne i en kasse så du ikke fikk luft og døde, så hadde jeg nok blitt dømt for drap... Men dette er jo "bare" flyktninger i manges øyne. Anonymous poster hash: 51b03...19c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 men kvifor rant det blod utav bilen vist det er oksygenmangel? Anonymous poster hash: 5f418...8a3 Råtnende lik inneholder jo gjerne en del væske. Anonymous poster hash: adab2...140
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #12 Skrevet 27. august 2015 men kvifor rant det blod utav bilen vist det er oksygenmangel? Anonymous poster hash: 5f418...8a3 Panikk kanskje? Noen som har blitt trampet hjel? Uansett er saken helt fordferdelig Anonymous poster hash: 97876...4ec
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #13 Skrevet 27. august 2015 Hvilken sak? Anonymous poster hash: bf882...8f1
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #14 Skrevet 27. august 2015 Hvilken sak? Anonymous poster hash: bf882...8f1 Levd som eremitt den siste tida eller? Selv jeg, som er fullstendig inne i ammetåka har fått med meg denne saken liksom... Anonymous poster hash: 444c7...0d0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #15 Skrevet 27. august 2015 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Lastebilsjafor-kan-ha-stukket-av-da-migrantene-dode-8141758.html Anonymous poster hash: 8ed92...96e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #16 Skrevet 27. august 2015 Sannsynligvis har de dødd som følge av oksygenmangel, men årsaken er ikke bekreftet. Flyktninger betaler i dyre dommer for å bli fraktet til Europa. Det de ikke blir fortalt er hvor dårlige kår det er under reisa, hvordan de blir seksuelt misbrukt underveis osv. Noen av asylsøkerne som kommer seg til Norge er traumatisert kun på bakgrunn av alt det fæle de har opplevd under selve reisa hit. Anonymous poster hash: 262b5...619
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #17 Skrevet 28. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227 Ehh.... Hvordan tenkte du nå? Anonymous poster hash: 4bfef...fdc
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #18 Skrevet 28. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227 Ehh.... Hvordan tenkte du nå? Anonymous poster hash: 4bfef...fdc De er ikke myrdet. Så hvorfor er det massemord? En tragedie er det absolutt, men massemord? Vi omtaler det ikke som massemord når båtene synker i Middelhavet. Vi omtaler det som tragiske dødsfall. Anonymous poster hash: d4141...227
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #19 Skrevet 28. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227 Ehh.... Hvordan tenkte du nå? Anonymous poster hash: 4bfef...fdc De er ikke myrdet. Så hvorfor er det massemord? En tragedie er det absolutt, men massemord? Vi omtaler det ikke som massemord når båtene synker i Middelhavet. Vi omtaler det som tragiske dødsfall. Anonymous poster hash: d4141...227 Om jeg låser deg og din familie inn i et lufttett rom uten å slippe dere ut og uten at dere har mulighet til selv å komme dere ut. Hva er det? Mord eller en ulykke? Anonymous poster hash: 88b41...53e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #20 Skrevet 28. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227 Ehh.... Hvordan tenkte du nå? Anonymous poster hash: 4bfef...fdc De er ikke myrdet. Så hvorfor er det massemord?En tragedie er det absolutt, men massemord? Vi omtaler det ikke som massemord når båtene synker i Middelhavet. Vi omtaler det som tragiske dødsfall. Anonymous poster hash: d4141...227 Om jeg låser deg og din familie inn i et lufttett rom uten å slippe dere ut og uten at dere har mulighet til selv å komme dere ut. Hva er det? Mord eller en ulykke? Anonymous poster hash: 88b41...53e Mord. De som står bak dette burde sørge for lufting. Anonymous poster hash: 603ec...dcc
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #21 Skrevet 28. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227 Ehh.... Hvordan tenkte du nå? Anonymous poster hash: 4bfef...fdc De er ikke myrdet. Så hvorfor er det massemord?En tragedie er det absolutt, men massemord? Vi omtaler det ikke som massemord når båtene synker i Middelhavet. Vi omtaler det som tragiske dødsfall. Anonymous poster hash: d4141...227 Om jeg låser deg og din familie inn i et lufttett rom uten å slippe dere ut og uten at dere har mulighet til selv å komme dere ut. Hva er det? Mord eller en ulykke? Anonymous poster hash: 88b41...53e De gikk frivillig inn, de ble ikke tvunget. Så er vel mangel på oksygen en uventet tragedie? Det var jo ikke meningen at de skulle miste livet. Det ble gjort en feilberegning. Anonymous poster hash: d4141...227
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #22 Skrevet 28. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227 Ehh.... Hvordan tenkte du nå? Anonymous poster hash: 4bfef...fdc De er ikke myrdet. Så hvorfor er det massemord?En tragedie er det absolutt, men massemord? Vi omtaler det ikke som massemord når båtene synker i Middelhavet. Vi omtaler det som tragiske dødsfall. Anonymous poster hash: d4141...227 Om jeg låser deg og din familie inn i et lufttett rom uten å slippe dere ut og uten at dere har mulighet til selv å komme dere ut. Hva er det? Mord eller en ulykke? Anonymous poster hash: 88b41...53e De gikk frivillig inn, de ble ikke tvunget. Så er vel mangel på oksygen en uventet tragedie? Det var jo ikke meningen at de skulle miste livet. Det ble gjort en feilberegning. Anonymous poster hash: d4141...227 😶 Anonymous poster hash: d7ecf...8eb
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #23 Skrevet 28. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227 Ehh.... Hvordan tenkte du nå? Anonymous poster hash: 4bfef...fdc De er ikke myrdet. Så hvorfor er det massemord?En tragedie er det absolutt, men massemord? Vi omtaler det ikke som massemord når båtene synker i Middelhavet. Vi omtaler det som tragiske dødsfall. Anonymous poster hash: d4141...227 Om jeg låser deg og din familie inn i et lufttett rom uten å slippe dere ut og uten at dere har mulighet til selv å komme dere ut. Hva er det? Mord eller en ulykke? Anonymous poster hash: 88b41...53e De gikk frivillig inn, de ble ikke tvunget. Så er vel mangel på oksygen en uventet tragedie? Det var jo ikke meningen at de skulle miste livet. Det ble gjort en feilberegning. Anonymous poster hash: d4141...227 Ok. Så om du og familien din går frivillig med meg, fordi dere tror jeg skal hjelpe dere i nød, og så låser dere inne. Da kan dere skylde på dere selv og det var en ulykke? Jeg var bare uheldig da jeg låste dere inne i et lufttett rom og ikke slapp dere ut. Anonymous poster hash: 88b41...53e
Surogvanskelig Skrevet 28. august 2015 #24 Skrevet 28. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227 Ehh.... Hvordan tenkte du nå? Anonymous poster hash: 4bfef...fdc De er ikke myrdet. Så hvorfor er det massemord?En tragedie er det absolutt, men massemord? Vi omtaler det ikke som massemord når båtene synker i Middelhavet. Vi omtaler det som tragiske dødsfall. Anonymous poster hash: d4141...227 Om jeg låser deg og din familie inn i et lufttett rom uten å slippe dere ut og uten at dere har mulighet til selv å komme dere ut. Hva er det? Mord eller en ulykke? Anonymous poster hash: 88b41...53e De gikk frivillig inn, de ble ikke tvunget. Så er vel mangel på oksygen en uventet tragedie? Det var jo ikke meningen at de skulle miste livet. Det ble gjort en feilberegning. Anonymous poster hash: d4141...227 Frivillig er et relativt begrep.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #25 Skrevet 28. august 2015 Men er det massemord når de ikke er drept? De er døde, men ikke drept. Anonymous poster hash: d4141...227 Ehh.... Hvordan tenkte du nå? Anonymous poster hash: 4bfef...fdc De er ikke myrdet. Så hvorfor er det massemord?En tragedie er det absolutt, men massemord? Vi omtaler det ikke som massemord når båtene synker i Middelhavet. Vi omtaler det som tragiske dødsfall. Anonymous poster hash: d4141...227 Om jeg låser deg og din familie inn i et lufttett rom uten å slippe dere ut og uten at dere har mulighet til selv å komme dere ut. Hva er det? Mord eller en ulykke? Anonymous poster hash: 88b41...53e De gikk frivillig inn, de ble ikke tvunget. Så er vel mangel på oksygen en uventet tragedie? Det var jo ikke meningen at de skulle miste livet. Det ble gjort en feilberegning. Anonymous poster hash: d4141...227 Seriøst?? Anonymous poster hash: 444c7...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå