Gå til innhold

"du kan egentlig bare dra hjem" sa han :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid, deprimert og føler meg helt jævlig! Kjæresten og jeg bor ikke sammen grunnet studiene mine. Har langhelg, så besøker ham nå.

Formen har vært elendig i hele dag, så har stort sett bare sovet. Han sur pga dette og sier jeg egentlig bare kan dra hjem. :(

Så nå ligger jeg på soverommet, gråter og vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymous poster hash: 7b3a1...19a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en idiot! Og kanskje litt uvitende om hvordan en graviditet kan påvirke kropp og sinn. Forklar han hvordan du har det, og at du blir lei deg når han sier sånn. Forhåpentligvis kommer formen seg etterhvert, og dere kan ha litt "kjærestetid" som kanskje er det han savner. Kan forstå han også blir lei, han har sikkert gledet seg veldig til helga! Men veldig unødvendig å si sånt.

Anonymous poster hash: 97dd6...1e2

Skrevet

Da hadde jeg tatt ham på ordet og ikke kontaktet ham før han kom og ba om unnskyldning.

Greit at han kanskje ønsket seg kjærestetid som nr. to skriver, men ærlig talt... ingen er frisk bestandig, om han ikke takler at sin gravide kjæreste ikke er helt i form og derfor vil sende henne hjem til seg selv hvor hun blir alene i stedenfor at han varter henne litt opp - da er han ikke mye til hverken kjæreste eller mann.

Reis hjem, si han kan kontakte deg når han blir voksen og har lært seg å bry seg om deg og sitt kommende barn.

Anonymous poster hash: 79c53...79b
Skrevet

Hvor gammel er han? Håper han kan jobbe litt med utvikling av empatien før han får barn...

Anonymous poster hash: 84098...7bc

Skrevet

Hvis du bare skal sove, er det ikke like greit å egentlig bare dra hjem da? Kjedelig for han å sitte og glo mens du sover..??!

Anonymous poster hash: a8e9d...14f

Skrevet

Jøss, hva slags guttunge er den kjæresten din, da? Dra hjem, du, og fortell ham at han kan ta kontakt når han blir voksen og ser seg i stand til å ta seg av og bry seg om sin gravide kjæreste. I mellomtiden kan han jo lese seg litt opp på hvordan kvinnekroppen kan reagere på et svangerskap.

Anonymous poster hash: cc369...1d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...