Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Lurer på om jeg eg begynt å bli de.. Anonymous poster hash: a18bf...af1
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 For min del: Alt er et ork, er nesten mer trøtt når jeg våkner om morgnignen enn da jeg la meg, glemmer alt mulig hele tiden, klarer ikke å organisere tankene, alt lite ekstra (en venn av barna vil overnatte) blir som uoverstigelige hindringer som får meg til å ville gråte, ofte hjertebank/ekstraslag osv. Anonymous poster hash: 00484...6ea
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Merket det ikke før "pang" jeg... Altså, jeg hadde oftere hodepine, og ble nok noe raskere sliten enn før, men det var ikke noe mer enn det.. Så på en uke gikk det over forstand, mistet matlysten over natten, slet fryktelig med søvn plutselig, konstant sliten og følte meg langt nede... "toppen" var nådd når jeg ble så ille at jeg ikke turte å gå gjennom skyvedører, klarte ikke gå inn på jobb rett og slett, det svartnet helt for meg, jeg fikk fullstendig panikk. 3 år siden nå, og enda ikke godt på plass i jobben, jobber 50%. Anonymous poster hash: a51df...ae8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Sliten, deppa, gråt uten grunn, svimmel, hjertebank, mistet MASSE hår, fikk masse utslett som blødde. Etterhvert ble jeg høysensitiv for lys og lyd. Sov 20 timer i døgnet og gikk ned 15 kg. Helt jævelig. Anonymous poster hash: 22810...281
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Da er det nokk ikke de jeg kjenner på. Jeg er sur..trøtt nesten hele tiden. Men jeg følger opp barna og kjører på trening og hjelper de med lekser. Jobber veldig masse så kan jo bare være jeg er sliten. Anonymous poster hash: a18bf...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå