Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Jeg har gått gjennom et par depresjoner i mitt liv, fått terapi og medisiner, og blitt "frisk". Nå er jeg gravid med mitt andre barn, og kjenner tungsinnet trenge på. Jeg synker lenger og lenger ned, verden har ikke lenger farger. Jeg blir så fortvilt, orker ikke dette på nytt. Tror dere depresjonen kan ha blitt utløst av svangerskapshormoner, og at det er håp om at den forsvinner igjen? Desperat. Anonymous poster hash: 84076...884
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Ja, det kan trigges av hormonforandringene du gjennomgår som gravid. Men det betyr ikke nødvendigvis at det er de gamle depresjonene som kommer tilbake, denne kan ha oppstått pga. hormonendringene dine. Ta kontakt med lege/jordmor og fortell hvordan du har det. Mange går gjennom svangerskapsdepresjoner, og du får hjelp. Du trenger hjelp nå, så ikke vent med å ta kontakt med hjelpeapparatet! Ikke utsett det, ring lege/jordmor med det samme de åpner i morgen!! Klem Anonymous poster hash: 8487d...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå