Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Sliter med å la kjæresten få pause, jeg bomber han ikke med tekstmeldinger akkurat, men en melding iblant. Vi har barn sammen. Nå vil han ha pause for å finne ut hva han vil, og jeg sliter veldig med å slippe taket. Har dere noen tips? Anonymous poster hash: 93797...f45
the amazing spidermamma Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Skaff deg et innhold i livet ditt, noe du er interessert i og som bare er ditt (altså noe som ikke har noe med ham å gjøre). Benytt anledningen til å lære noe nytt eller vekk til live gamle hobbyer eller kunster.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Pause som i pause i forholdet? Det hadde jeg ikke gått med på. Enten er det over, eller så er det ikke. Jeg er ikke noen som kan holdes på gress mens en mann tenker seg om. Anonymous poster hash: d4b59...cdc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Pause som i pause i forholdet? Det hadde jeg ikke gått med på. Enten er det over, eller så er det ikke. Jeg er ikke noen som kan holdes på gress mens en mann tenker seg om. Anonymous poster hash: d4b59...cdc Det er så ufattelig lett å si det før man står midt oppi det selv. Her har mannen gitt beskjed om at han vil flytte ut. Vi har to barn sammen og et forhold hvor jeg innbilte meg fungerte veldig bra. Til og med sexlivet har vært strålendes og spennende. Problemet er at han over tid har bygget opp en irritasjon over meg som han nå ikke klarer å leve lenger med. For hans del så må han få avstand til meg hvis han i det hele tatt skal komme over dette og at det skal være håp om at vi finner tilbake. Så her er det jeg som ønsker å kalle det en "pause". Så får vi helle se hva som skjer. Til deg HI. Jeg har desverre ingen gode råd. Men, jeg veit/håper det blir enklere etter hvert. Inntil videre så har jeg gode venninner jeg prater om det med. Ikke mye, kanskje en setning eller to. Men, det er nok til at roen senker seg i kroppen min. Jeg har ingen ønsker om å bruke dei som min psykolog, for de er venninnene mine som jeg skal ha det gøy med, ikke bare spy i fanget på. Anonymous poster hash: 9db5c...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå