Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Er ellers veldig flink til å diske opp med både mat og kaker, men nå er jeg syk. Er under utredning (ikke noe kronisk, neste steg er å utelukke svulster i nyrene.). Min sønn har bursdag neste uke, det blir i første omgang bare voksenbursdag, barnebursdagene blir litt senere slik at jeg forhåpentligvis har mer overskudd. Har bedt inn til kaffe og kake, kan jeg bare kjøpe et par varianter på bakeren? Tror virkelig ikke jeg orker å ta både husvask og baking.. Har ingen som kan hjelpe meg heller.. Anonymous poster hash: b74c7...a0a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Det er vel ikke forferdelig!! Kjøp i vei! :-) Anonymous poster hash: a053c...b94
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Det går så fint! Anonymous poster hash: 6d922...b71
Love my kidz Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Kakene fra bakeri er da like god og bra som hjemmebakt. De lager jo kakene mer eller mindre for hånd der også. Er ikke skammelig eller dårlig å kjøpe kake fra bakeri, kjøp med god samvittighet :-) Ønsker deg også god bedring! :-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Kakene fra bakeri er da like god og bra som hjemmebakt. De lager jo kakene mer eller mindre for hånd der også. Er ikke skammelig eller dårlig å kjøpe kake fra bakeri, kjøp med god samvittighet :-) Ønsker deg også god bedring! :-) Helt enig med deg For noen år siden, like før gutten vår fylte år, døde min kjære mormor som jeg hadde et nært og godt forhold til. Dødsfallet gikk så hardt innpå meg at jeg ikke orket å bake noe kaker. Kjøpte en marsipankake på bakeriet og resterende fikk jeg 2 gode venninner til å bake for meg. Er evig takknemlig for at de stilte opp for meg da. Bursdagen ble vellykket Du får ha god bedring :) Anonymous poster hash: cc244...d60
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Tusen takk for svar! Da legger jeg fra meg den dårlige samvittigheten og kjøper ferdig kake Anonymous poster hash: b74c7...a0a
Tauriel Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Er man syk så er man syk da fungerer til og med kaken fra Rema 1000
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Ikke noe problem i det hele tatt, kjøp en 2-liter is, noen kjeks og en kake fra bakeren, blir bursdag i massevis det. Men synes det er rart at ingen av de du har invitert i voksenselskap kan hjelpe deg? Regner med det er besteforeldre og tanter og onkler til barnet du har invitert, kan virkelig ingen av dem bidra noe som helst? Søsteren min kan virkelig ikke bake, men selv hun hadde smelt sammen noen toromuffins med melis og nonstop på og kanskje en fruktsalat altså.... Anonymous poster hash: c6344...fd9
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Ikke noe problem i det hele tatt, kjøp en 2-liter is, noen kjeks og en kake fra bakeren, blir bursdag i massevis det. Men synes det er rart at ingen av de du har invitert i voksenselskap kan hjelpe deg? Regner med det er besteforeldre og tanter og onkler til barnet du har invitert, kan virkelig ingen av dem bidra noe som helst? Søsteren min kan virkelig ikke bake, men selv hun hadde smelt sammen noen toromuffins med melis og nonstop på og kanskje en fruktsalat altså.... Anonymous poster hash: c6344...fd9 Ja, var det, da! Skulle ønske jeg hadde en familie som ville stille opp, men kjøpekake var min mors forslag. Til hennes forsvar jobber hun MYE og er sjeldent hjemme. Ellers kommer min bestefar, han vet ikke hvordan han koker poteter engang Min far og hans kone vet jeg ikke om kommer engang, ser de rundt to ganger i året. Ellers er det tynt med mennesker som er tilgjengelige. Mine to gode venninner er desverre bortreist neste uke, ellers vet jeg at jeg kunne spurt de Anonymous poster hash: b74c7...a0a
Nyttårs barn Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 (endret) Jeg har alltid kjøpekake i familiebursdag, ser ikke helt problemet? Kan nesten garantere at en kake fra Baker Hansen er bedre enn det jeg hadde greid å smelle isammen Endret 27. august 2015 av Nyttårs barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå