Gå til innhold

Gratis legebesøk (gravid)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 9 uker på vei.

Jeg var hos legen idag fordi jeg har følt meg veldig slapp de siste 2 ukene, aldri følt meg sånn før.

De tok noen blodprøver(jern mangel, vitaminmangel etc) som jeg skal få svar på neste uke.

 

Trodde det gikk under svangerskaps relatert. Kan da ikke være tilfeldighet at jeg har begynt å føle meg veldig slapp etter jeg ble gravid, har jo aldri slitt sånn med slapphet før..

 

Noen som syns det var rart? Skal det være sånn?

 

Nei jeg er ingen grisk person, bare lurer!

 

Anonymous poster hash: 92155...cb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er gravid så skal du ikke betale noe nei. Ville bedt om refusjon.

Skrevet

Det er svangerskaps rellatert og gratis.

 

Anonymous poster hash: cfd02...a34

Skrevet

Be om å få pengene refundert!

 

Anonymous poster hash: e8dbc...669

Skrevet

Be om å få pengene refundert!Anonymous poster hash: e8dbc...669

jeg fjerna til og med føflekk til fastlegen, og slapp å betale :) (betalte bare for utstyret)

 

Anonymous poster hash: e8dbc...669

Skrevet

Så lenge du er gravid så skal du ikke betale noe nei. Ville bedt om refusjon.

Er det svangerskapsrelatert betaler man ikke. Får man halsbetennelse (f.eks) må man betale egenandel. Slik er reglene, men om det praktiseres vet jeg ikke.

 

 

Anonymous poster hash: fb502...767

Skrevet

Det er alltid et spørsmål hva som er svangerskapsrelatert og ikke. det der høres jo svangerskapsrelatert ut.

 

 



Anonymous poster hash: 23bc8...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...