Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Noen som kan anbefale meg et nettsted jeg kan bestille ferdig utklipte symønstre? Og noen tips til veldig enkle ting jeg kan starte å sy.. . På forhånd takk! Anonymous poster hash: 988ff...938
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Ferdig utklipte vet jeg ikke. Men stoff og stil har mønstre. Bruker ikke mønstre selv, da er det i så fall bare ting jeg finner ved å google Da jeg var 100% nybegynner sydde jeg gardiner (er jo bare to store stoffbiter som må sys til rett lengde). Sydde deretter putetrekk og dynetrekk til babyen. Så begynte jeg å prøve meg på gymposer, brødkurver, toalettmapper osv. Har nå sydd roll-up gardiner, babynest, vinterpose til babyen osv Anonymous poster hash: 27b3c...f4c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Stoff og stil har ferdige mønstere, men da får du bare en størrelse av gangen. Når du tegner av får du flere i samme. Hva du bør starte med kommer jo an på hva du har lyst til! Klær eller interiør eller noe til barn? Lønner seg å prøve noe man har lyst til, da er det mye morsommere. Stoff og stil har en del mønstere merket "easy", de kan du trygt starte med! Anonymous poster hash: f1a43...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå