Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Kjenner dere noen som dere mener eksponerer barna i overkant på sosiale medier? Noen som lever i en fantasiverden. Jeg følger en koselig oppegående dame trodde jeg men nå begynner jeg virkelig å lure. Det går ikke en dag uten at hun legger ut bilde av denne gutten sin i dyre og jålete klær. Han er rundt året nå men hun kler han kun i babyblått og skikkelig dolleklær. Bildene er redigert og lyssatt som en reklameplakat for babyklær. Søt gutt det er ikke det, men jeg syns det blir så voldsomt å eksponere denne lille gutten hele tiden. Huset deres er ig i en stil som er veldig uvanlig for mennesker i deres aldersgruppe. Nærmest kongelig med søyler og store trapper og stopper møbler. Hele familien med mor, far, og storesøsken går kledd i merkeklær fra topp til tå. Sidesleik og vannkjemmet hår på gutta og oppsatt dult på mor og jenta på 4. De har middels inntekt og klarer deg bra men jeg ser de prøver så iherdig på å fremstå som noe mer enn det de er, Tenker det må være slitsomt å holde denne perfekte fasaden til enhver tid. Anonymous poster hash: 3904a...e66
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Hva med å ha litt takhøyde og forstå at ikke alle er som deg? I vårt nærmiljø er det noen som er med barna sine på alt, noen er svært sjelden med. Noen har hullete klær, andre har "oppdatert" og full garderobe. Noen er svart, mens andre er hvit(eller som meg, nesten gjennomsiktig og blå). Noen har fin hage, andre har noe som ligner mer på ei fraflyttet tomt. Hva har det å si? Irriterer jeg meg? Nei, overhodet ikke! Fordi folk må få leve det livet de ønsker selv!! Anonymous poster hash: b1834...4a1
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Jeg tenker at det man velger å dele på Instagram stort sett er det perfekte, og at hverdagen ellers ikke er sånn. Så tenker jeg at om man ønsker å kle seg selv og ungene i en bestemt type klær eller liker en annen interiørstil, så er det faktisk lov og heller ikke så rart. Hadde ikke reagert nevneverdig på det. Det er nok som en slagt hobby for henne vil jeg tippe, dette med instagram og å ta bilder av familien og hjemmet sitt, redigere og dele. Folk har ulike interesser. Anonymous poster hash: f0a70...6da
ღBellღ&gulletღ Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Er dette en blogg? Jeg er intressert i nye blogger
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Skjønner hva du mener😂😁 fasade er en fin ting! Tror jeg følger denne personen jeg og, er det @mammatiltr.......? Anonymous poster hash: 7abc3...d75
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 hvorfor bry deg? det har du ingenting med og gjøre, må være opp til hver enkelt Anonymous poster hash: ba2e6...910
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Ser ikke problemet. Ikke følg henne på instagram om hun irriterer deg? Anonymous poster hash: de4bb...bf8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Skjønner hva du mener😂😁 fasade er en fin ting! Tror jeg følger denne personen jeg og, er det @mammatiltr.......? Anonymous poster hash: 7abc3...d75 Oi du skjønte det utifra beskrivelsen- ikke værst😁 Anonymous poster hash: 3904a...e66
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Skjønner hva du mener😂😁 fasade er en fin ting! Tror jeg følger denne personen jeg og, er det @mammatiltr.......? Anonymous poster hash: 7abc3...d75 Oi du skjønte det utifra beskrivelsen- ikke værst😁 Anonymous poster hash: 3904a...e66 😁😃😁😃😁😃😁😃 Anonymous poster hash: 7abc3...d75
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Skjønner hva du mener😂😁 fasade er en fin ting! Tror jeg følger denne personen jeg og, er det @mammatiltr.......? Anonymous poster hash: 7abc3...d75 Oi du skjønte det utifra beskrivelsen- ikke værst😁 Anonymous poster hash: 3904a...e66 Men nå ble jeg jo nysgjerrig på hvem du er, kanskje jeg følger deg og? 😉 Eller kanskje du følger meg?😁 Anonymous poster hash: 7abc3...d75
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 Hvis det er snakk om noen skatter, så må jeg bare si: Kan godt forstå at mor er stolt av den minste! For en nydelig gutt! (Har kun sett 2-3 av de første bildene. Sikkert nydelige de andre barna også) Anonymous poster hash: 0752c...190
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #12 Skrevet 27. august 2015 Nydelig gutt, men driver hun klesbutikk? Anonymous poster hash: 647a4...6a0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #13 Skrevet 27. august 2015 Datteren ser så ulykkelig ut 😢 Anonymous poster hash: ffd9c...cd4
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #14 Skrevet 27. august 2015 Jeg forstår meg virkelig ikke på blogger. Har virkelig ingen interesse, jeg har vært inne å kikket på ulike, og de er da alle slik som du beskriver. Har forøvrig noen med enorme eksponeringsbehov som bare bruker sin egen facebook også, det var det jeg tenkte på første gang jeg leste innlegget ditt. Sånne som ikke lever av en blogg, men som bare rett og slett m fortelle omverdenen om alt rundt seg. og hvor fantastiske de er. Det er litt trist, særlig om du vet at slik de fremstår på face ikke er sammenfallende med hvordan de har det i det virkelige liv. Men dem om det. Når det gjelder blogger så kan jo denne dama tjene gode penger på bloggen sin, fordi om hun har en dag job? Hun kan i alle fall sponses med klær og møbler? Anonymous poster hash: c6e3b...79a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #15 Skrevet 27. august 2015 Hun blogger ikke så vidt jeg vet- kun instagram. Anonymous poster hash: 3904a...e66
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #16 Skrevet 27. august 2015 Hva heter personen, jeg vil så gjerne se? Legg ved link da vel 😄 Anonymous poster hash: fb8c7...aba
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #17 Skrevet 27. august 2015 Nydelig gutt, men driver hun klesbutikk? Anonymous poster hash: 647a4...6a0 Skulle kanskje tro det men nei😉 Anonymous poster hash: 3904a...e66
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #18 Skrevet 27. august 2015 Åhhh ble så nyskjerrig!! Hva heter personen? 😝😝 Anonymous poster hash: fb8c7...aba
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #19 Skrevet 27. august 2015 Hvis du leser hele tråden så har du navnet på instagram kontoen😊 Kommer til å få mange nye følgere i kveld hun😊 Anonymous poster hash: 3904a...e66
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #20 Skrevet 27. august 2015 Personlig synes jeg faktisk litt synd på de som lever det "perfekte liv", med støkne unger og foreldre, og et kataloghus/interiør som alltid er shinet. For meg ligger disse tingene langt ned på lista for hva som angår mine verdier og lykke i livet. Hvorfor ikke leve i nuet, legge fra seg kamera og kun fokusere på det som skjer? Hver sin smak, men jeg synes det er trist at noen vektlegger fasaden og hele tiden måtte dokumentere den. Anonymous poster hash: 17a6c...b12
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #21 Skrevet 27. august 2015 Hvorfor har hun så mange give aways? Det er så kjedelig 😣😮 Anonymous poster hash: 7abc3...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå