Gå til innhold

Gravid etter bukplastikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring?

Risikerer jeg en ny pølse og stort heng, eller kan det gå bra nå som huden er steammere?

Anonymous poster hash: 5f029...583

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke sånn at man må være ferdig med barn når man får utført bukplastikk?

Anonymous poster hash: 39e9e...d46

Skrevet

Det bør gå to år i mellom, og man bør ikke legge på seg særlig mer enn ca 10 kg ;) sa min kirurg.

Tok bukplastikk i 2005, og fikk barn i 2010. Magen er like fin nå :D

Anonymous poster hash: b3364...e32

Skrevet

Det bør gå to år i mellom, og man bør ikke legge på seg særlig mer enn ca 10 kg ;) sa min kirurg.

Tok bukplastikk i 2005, og fikk barn i 2010. Magen er like fin nå :D

Hadde du strekkmerker FØR bukplastikken? Jeg skal ikke være påståelig, men om man som meg har anlegg for strekkmerker, tror jeg at man kan få like mange nye strekkmerker etter graviditet når man har tatt bukplastikk.

Anonymous poster hash: bcf59...d44

Skrevet

Tok bukplastikk i 2005, og fikk barn i 2010. Magen er like fin nå :DAnonymous poster hash: b3364...e32

Hadde du strekkmerker FØR bukplastikken? Jeg skal ikke være påståelig, men om man som meg har anlegg for strekkmerker, tror jeg at man kan få like mange nye strekkmerker etter graviditet når man har tatt bukplastikk. Anonymous poster hash: bcf59...d44

Nei, har ikke vært særlig plaget med strekkmerker. Kirurgen sa jeg hadde veldig god, elastisk hud :P

Men det er vel litt av grunnen til at man ikke bør legge på seg så mye!!

Når det er sagt: en frisk baby er viktigere enn å tenke strekkmerker ;)

Skrevet

Jeg klarte å bli gravid en drøy måned etter bukplastikk. (Uplanlagt og på prevensjon) sleit mye i svangerskapet med at huden var for stram og mye smerter. Pølsa nede har ikke kommet igjen, men blitt større oppe under puppene etter at magemusklene har revnet og delt seg...

Hadde gjort meg ferdig med barn først. (Det trodde jeg at jeg hadde gjort)

Anonymous poster hash: 6faaf...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...