Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Noen med erfaring? Risikerer jeg en ny pølse og stort heng, eller kan det gå bra nå som huden er steammere? Anonymous poster hash: 5f029...583
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Er det ikke sånn at man må være ferdig med barn når man får utført bukplastikk? Anonymous poster hash: 39e9e...d46
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Det bør gå to år i mellom, og man bør ikke legge på seg særlig mer enn ca 10 kg sa min kirurg. Tok bukplastikk i 2005, og fikk barn i 2010. Magen er like fin nå Anonymous poster hash: b3364...e32
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Det bør gå to år i mellom, og man bør ikke legge på seg særlig mer enn ca 10 kg sa min kirurg. Tok bukplastikk i 2005, og fikk barn i 2010. Magen er like fin nå Anonymous poster hash: b3364...e32 Hadde du strekkmerker FØR bukplastikken? Jeg skal ikke være påståelig, men om man som meg har anlegg for strekkmerker, tror jeg at man kan få like mange nye strekkmerker etter graviditet når man har tatt bukplastikk. Anonymous poster hash: bcf59...d44
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Det bør gå to år i mellom, og man bør ikke legge på seg særlig mer enn ca 10 kg sa min kirurg. Tok bukplastikk i 2005, og fikk barn i 2010. Magen er like fin nå Anonymous poster hash: b3364...e32 Hadde du strekkmerker FØR bukplastikken? Jeg skal ikke være påståelig, men om man som meg har anlegg for strekkmerker, tror jeg at man kan få like mange nye strekkmerker etter graviditet når man har tatt bukplastikk. Anonymous poster hash: bcf59...d44 Nei, har ikke vært særlig plaget med strekkmerker. Kirurgen sa jeg hadde veldig god, elastisk hud Men det er vel litt av grunnen til at man ikke bør legge på seg så mye!! Når det er sagt: en frisk baby er viktigere enn å tenke strekkmerker Anonymous poster hash: b3364...e32
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Jeg klarte å bli gravid en drøy måned etter bukplastikk. (Uplanlagt og på prevensjon) sleit mye i svangerskapet med at huden var for stram og mye smerter. Pølsa nede har ikke kommet igjen, men blitt større oppe under puppene etter at magemusklene har revnet og delt seg... Hadde gjort meg ferdig med barn først. (Det trodde jeg at jeg hadde gjort) Anonymous poster hash: 6faaf...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå