Gå til innhold

Praksisplass-intervju ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på jobbintervju på Nille idag. Men dette er kun snakk om praksisplass.

Kommer de til og spørre om mine fremtidige planer (osv) da det bare er snakk om praksisplass?

Vil gjerne høre litt erfaringer om hva jeg kan vente meg så jeg er så godt forberedt som mulig :)
23 år og aldri "jobbet" (av personlige grunner) så jeg har NULL peiling.

:)

Anonymous poster hash: afb88...b8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg intervjuer praksisplasskandidater, så foregår det stort sett som et helt vanlig intervju.

Vi snakker om erfaring, hvorfor de vil ha plass akkuratt her, hva de ser for seg framover, mine forventninger til arbeidstakere, deres forventninger til arbeidsstedet, arbeidstid, turnus osv.

men si snakker selvfølgelig også om deres utfordringer, hvorfor de ikke har vært i vanlig jobb, hva de trenger av evt. tilrettelegging

Anonymous poster hash: afb17...7b6
Skrevet

Når jeg intervjuer praksisplasskandidater, så foregår det stort sett som et helt vanlig intervju.

Vi snakker om erfaring, hvorfor de vil ha plass akkuratt her, hva de ser for seg framover, mine forventninger til arbeidstakere, deres forventninger til arbeidsstedet, arbeidstid, turnus osv.

men si snakker selvfølgelig også om deres utfordringer, hvorfor de ikke har vært i vanlig jobb, hva de trenger av evt. tilrettelegging

Anonymous poster hash: afb17...7b6

Takk for svar :) Når jeg skal fortelle om meg, er det relevant og starte med at "jeg er 23 år, bor hjemme med mitt barn og samboer", eller bare gå rett på jobb? Kanskje litt dumme spørsmål, men hva vet vell jeg, hehe. 2 timer igjen nå :)

og det med "hvor jeg er om 5 år", det Ærlige svaret mitt er jo att jeg ikke har en anelse. Eller jeg skal gå siste år med påbygg på skole, men vet ikke når, for nå er det kun jobbing. Skal jeg bare si det rett ut sånn? (Ikke at jeg ikke vet da, men resten)

huff, skulle tro jeg skulle til avhør hos politi så nervøs som jeg er ;)

Anonymous poster hash: afb88...b8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...