Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Datteren min går i korps. De er vistnok flinke, men jeg synes aldri det låter bra. Jeg liker ikke musikken til voksne profesjonelle korps heller. Andre som har det slik? De har det gøy og lærer sikkert en del, men du verden hvor mye bedre jeg liker det når hun spiller i andre grupper! Anonymous poster hash: be174...0a7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Hvorfor går hun i korps? Anonymous poster hash: 2ba5d...b3f
Førstemann Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Hvorfor går hun i korps? Anonymous poster hash: 2ba5d...b3f hahaha kanskje hun liker det?? Min datter går også i korps. Hun elsker det, hun er veldig glad i musikk generelt. Far er på linje med HI her, jeg er mer litt sånn at det har vokst på meg når jeg engasjerer meg. Men pent kan man neppe si at det er.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Jeg har gått i korps.. Har mislikt korpsmusikk fra jeg var bitteliten, men var eneste måte jeg kunne lære instrumentet på.. Holdt ut i sju år 😊 Synes fortsatt det ikke er særlig pent å høre på, men gir god stemning på 17. Mai.. Anonymous poster hash: bcdd8...566
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Jeg gikk også i korps og likte ikke musikken da eller nå. Kjekt på 17 mai, men har til gode å se noen bli rørt til tårer av dem ompa-ompa musikken der Anonymous poster hash: a85a7...dbb
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Ene barnet mitt går i korps. Faren har selv gått i korps og elsket det, så han tar seg av brorparten av det korpsrelaterte og jeg stiller opp når jeg må 😄 Anonymous poster hash: 24163...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå