Gå til innhold

Er det rart å bruke body til en 2-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er litt tynn, så bruker strl 86-92, dermed finnes det fortsatt bodyer i hennes størrelse. Men er det for "baby"? Tror dere de tenker rart om meg i barnehagen?

Anonymous poster hash: 954b0...5f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte body på mine så lenge de brukte bleie. Trodde det var vanlig jeg.

Skrevet
Har brukt body på mine til de har sluttet med bleie jeg også
Skrevet

Bruker body i 98. Buker bleie, så barnehagen er fornøyd. Bruker også bukse og genser, men liker best body enda.

Anonymous poster hash: 623f9...887

Skrevet

Hvis du føler for det, kan du jo si til de i barnehagen at det er veldig praktisk med body. Hun blir ikke kald på magen og hun slipper å styre med en genser som glir opp hele tiden. Bruk body så lenge hun kan.

Anonymous poster hash: 538c3...79e

Skrevet

Ikke for en som netopp har fylt 2 år kanskje, men en som er 2,5 år og nærmer seg 3 år synes jeg det er litt rart. Men så er jeg ikke glad i det plagget da. Vi sluttet så snart barnet begynte å gå skikkelig.

Anonymous poster hash: 688b3...462
Skrevet

Brukte body på gutten min til han sluttet med bleie 3,5 år gammel. Ikke hele tiden på slutten da, kjøpte ikke nye det siste året, men brukte de som fortsatt passet.

Anonymous poster hash: 48775...543
Skrevet

Jeg er enig med de andre, så lenge de ikke skal gå på do selv er body det greieste. Når de begynner å vise interesse for å tisse på do er det utrolig upraktisk at de skal fikle med bodyen..

Anonymous poster hash: fa55d...abc
Skrevet

Body er fine greier på bleieungar.

Skrevet

Når barna er flinke til å gå så slutter vi med body. Upraktisk plagg. Bleier eller ikke har ikke noe å si synes jeg. Hvordan skal de lære å kle på seg selv da? Eller lærer de ikke dette??

Anonymous poster hash: 835c3...081

Skrevet

Jeg elsker body.

Men sønnen min er over 3...

Da er det vell litt voldsomt. ?

Han bruker Bleier enda

Anonymous poster hash: 94ea3...02e

Skrevet

Sønnen min er 3 år bruker fortsatt body ettersom han fortsatt bruker bleie.

Anonymous poster hash: 5f2c3...db1
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 4f0e5...98b

Skrevet

Vi brukte body til hun var ca 2,5 år, men da fant vi ikke lengre bodyer som var lange nok. Veldig greit så de slipper å bli kalde på magen. Hadde fortsatt en stund til om vi kunne.

Anonymous poster hash: 11a25...d2c

Skrevet

Hun er litt tynn, så bruker strl 86-92, dermed finnes det fortsatt bodyer i hennes størrelse. Men er det for "baby"? Tror dere de tenker rart om meg i barnehagen?

Anonymous poster hash: 954b0...5f3

Tro meg, de i barnehagen kunne ikke brydd seg mindre.

Anonymous poster hash: 3ab0a...b88

Skrevet

Mine har brukt body så lenge de har brukt bleie.

Anonymous poster hash: 8151b...527
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Body er jo gull! Spesielt nå som det nærmer seg høst og vinter. Så lenge ungen bruker bleie så bruker vi body. 

Skrevet

Brukte body så lenge barna brukte bleier - etter det ble det trøye i stedet 😃 ekkelt med knappene i skrittet når de ikke brukte bleie mer, men fram til de sluttet var det absolut mest praktisk med body! Tror nok barnehagen syntes det er helt greit 👍🏻

Skrevet

Jeg synes ikke det er rart og kan ikke se for meg at barnehagen tenker det heller... ;)

Min på 2,5 bruker nesten ikke bodyer lengre, selv om han bruker bleie. Ble lit styrete og unødvendig med knappene synes vi. 

Unntaket er i ullklær :) Synes det er fint med ullbody og strømpebukse, for da vet jeg at det ikke sklir opp og magen blir bar og kald. Det er jo derfor vi har ullklær på, for å holde varmen ;) Har nettopp kjøpt ullbodyer i str. 100 ;) 

Skrevet

Uten body går hun jo med bleien på knærne, så den blir nok brukt helt til bleieslutt.

Skrevet

Men synes barna det er greit å ha på body selv? Knapper i skrittet? Eller lærer de ikke kle på seg før de er veldig store?

Skrevet

Uten body går hun jo med bleien på knærne, så den blir nok brukt helt til bleieslutt.

Da bør du nok bytte bleie litt oftere, evt bytte merke...

Skrevet

Når barna er flinke til å gå så slutter vi med body. Upraktisk plagg. Bleier eller ikke har ikke noe å si synes jeg. Hvordan skal de lære å kle på seg selv da? Eller lærer de ikke dette??

Anonymous poster hash: [acronym=F

Nei. ull hash: 835c30499598ffe778e5fdc82b3c8081] 835c3...081 [/acronym]

Nei...Vi som bruker body på barna lærer aldri barna å kle på seg.

Er du dum eller bare "litt enkel"?

Anonymous poster hash: 3fc7f...5eb

Skrevet

Men synes barna det er greit å ha på body selv? Knapper i skrittet? Eller lærer de ikke kle på seg før de er veldig store?

Jeg kledde på så lenge de hadde boder, ca 3.5 år. Slapp av. De lærer å kle på I god tid før skolestart selv om de bruker body lenge

Anonymous poster hash: 3fc7f...5eb

Skrevet

Da bør du nok bytte bleie litt oftere, evt bytte merke...

Det hun sa :legrine:

Anonymous poster hash: 2de1d...4ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...