Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Jeg haaater offentlige kontor! Jeg må melde meg arb.ledig. siden jeg ikke har jobbet på noen år nå ønsker jeg hjelp til å komme meg ut i jobb igjen.. hjelper de med det? Evt kan man få noe form for kurs/praksisplass via dem? Er det evt noe jeg må ta med av papirer ol? Anonymous poster hash: 66db4...869
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Ring de først, så får du time hos saksbehandler. Mye bedre. Hun forteller deg hva du trenger:) INGENTING å være redd for. Anonymous poster hash: f5f61...4f4
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Telefonskrekken er større enn den for offentlige kontor.. synes det er bedre å stikke innom:p Anonymous poster hash: 66db4...869
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Telefonskrekken er større enn den for offentlige kontor.. synes det er bedre å stikke innom:p Anonymous poster hash: 66db4...869 Da må du også regne med å vente lenge. Anonymous poster hash: 221a4...563
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Sjeldent du får kurs eller hjelp via NAV. De ønsker folk som har mistet jobbe. Fort tilbake i en jobb men det er kun de som virkelig sliter som får kurs. Du får vel heller ikke arbeidsledighetstrygd hvis du ikke har jobbet? Så hvorfor i det hele tatt gå via NAV? Søk på jobber som blir annonsert via Finn etc. Anonymous poster hash: 0cb0c...7c0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Den hjelpen nav har å tilby ligger tilgjengelig på nett, så du trenger ikke gå ned dit for å få den. Bare følg oppsettet her, meld deg arbeidsledig via nett og få tips om ledige stillinger o.l. på mail https://www.nav.no/no/Person/Arbeid/Arbeidsledig+og+jobbsoker/Arbeidsledig+-+hva+na Anonymous poster hash: ba3bb...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå