Gå til innhold

Hjelp, dere erfarne mammaer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2 åring som begynner i bhg nå, men hva trenger jeg å handle inn av klær og utstyr?? Ullundertøy, gummistøvler og regntøy er innkjøpt, men hva ellers? Takk for alle svar 😊

 

Anonymous poster hash: c28a6...b0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Park dress (om du har lang høst) tur sekk, byttetøy, inne sko/ sokker, gode votter og lue

 

Ta det litt etter litt når du ser det er behov 😉

Skrevet

Du trenger egentlig ikke noe mer akkurat nå. Innkjøpene kommer naturlig etter hvert som høsten og vinteren skrider fram og du ser hva behovet er :) Det blir bare dumt å handle inn alt nå, og så trengs det kanskje ikke. På sikt trenger du en god kjeledress som er både varm og mest mulig vanntett, og gjerne litt myk og lett også.



Anonymous poster hash: 184a6...2ba
Skrevet

Merkelapper med navn og tlf.nr som kan klistres på alt (ikke dem som må strykes eller sys på).

En mat- eller fruktboks dersom de skal ha med seg noe.

 



Anonymous poster hash: 482e0...5c7
Skrevet

Park dress (om du har lang høst) tur sekk, byttetøy, inne sko/ sokker, gode votter og lue

 

Ta det litt etter litt når du ser det er behov

 

Det er mye pes om "skrivepoliti" osv her inne, så vær så snill og ikke ta dette som hets eller slemt, for det er ikke ment slik :)

 

Jeg kunne ikke unngå å merke meg at du deler opp nesten alle ordene som skal sammenskrives. Dersom du ønsker å få en enda mer korrekt rettskriving er det en veldig enkel huskeregel her: Alle substantiver (ting) og adjektiver (det som beskriver ting) som du uttaler som ett ord, skal også skrives som ett ord. For eksempel sier du ikke "park *pause* dress", du sier "parkdress", da skal det også skrives slik, i ett ord :)

 

Anonymous poster hash: 184a6...2ba

Skrevet

 

Park dress (om du har lang høst) tur sekk, byttetøy, inne sko/ sokker, gode votter og lue

 

Ta det litt etter litt når du ser det er behov

 

Det er mye pes om "skrivepoliti" osv her inne, så vær så snill og ikke ta dette som hets eller slemt, for det er ikke ment slik :)

 

Jeg kunne ikke unngå å merke meg at du deler opp nesten alle ordene som skal sammenskrives. Dersom du ønsker å få en enda mer korrekt rettskriving er det en veldig enkel huskeregel her: Alle substantiver (ting) og adjektiver (det som beskriver ting) som du uttaler som ett ord, skal også skrives som ett ord. For eksempel sier du ikke "park *pause* dress", du sier "parkdress", da skal det også skrives slik, i ett ord :)

 

Anonymous poster hash: 184a6...2ba

 

Skulle til å skrive noe jeg også, men du kom meg i forkjøpet :) Fikk helt vondt i øynene av å lese det der.

 

Anonymous poster hash: 2d6a4...b4d

Skrevet

Regnvotter, vintervotter (kanskje litt tidlig), gode "mellomsko" altså noe mellom joggesko og vintersko, gore tex eller noe sånt. Tøfler/innesko. Fleece eller litt tjukkere ull til mellomlag under regntøyet. Luer i alle varianter for et hvert vær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...