Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Forrige uke bygget jeg terrasse og på søndagen beiset jeg den, to strøk. Med pensel. Ca 40 kvadrat. Dagen etter verket jeg veldig i høyre håndledd, og jeg tenkte at det var noe gangsperr eller iknende. Men i stede for å bli bedre, har det egentlig bare blitt verre Nå lurer jeg på om det er en form for betennelse eller noe? Er det i så fall noe jeg kan gjøre, eller må det bare gå over av seg selv? Jeg har problemer med å løfte tung og i det hele tatt bruke høyre hånd (også kjøre bil) pga smerter. Anonymous poster hash: 324a6...d53
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Få deg betennelsesdempende øyeblikkelig, og hold hånden i ro! Også i et par uker ETTER at du er blitt bra!! Da tenker jeg du berger deg... Hilsen ei som ikke hadde tid til slikt i 2007 (!!)..... Våkner hver eneste natt av smerter i skulder, og kan ikke tørke smuler av et bord uten at det føles som om albuen skal pulveriseres.... Grusomt vondt! Kronisk senebetennelse på 8. året... Anonymous poster hash: 163d4...ff7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Få deg betennelsesdempende øyeblikkelig, og hold hånden i ro! Også i et par uker ETTER at du er blitt bra!! Da tenker jeg du berger deg... Hilsen ei som ikke hadde tid til slikt i 2007 (!!)..... Våkner hver eneste natt av smerter i skulder, og kan ikke tørke smuler av et bord uten at det føles som om albuen skal pulveriseres.... Grusomt vondt! Kronisk senebetennelse på 8. året... Anonymous poster hash: 163d4...ff7 Au da! Jeg skal til legen i morgen med datteren min, kanskje jeg kan nevne det da? Eller bør jeg bestille hastetime til meg selv? Det høres liksom litt voldsomt ut det også Altså, det verker jo en del, men ikke så ille heller liksom at jeg synes det er superakutt. HI Anonymous poster hash: 324a6...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå