Gå til innhold

Betennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke bygget jeg terrasse og på søndagen beiset jeg den, to strøk. Med pensel. Ca 40 kvadrat.

Dagen etter verket jeg veldig i høyre håndledd, og jeg tenkte at det var noe gangsperr eller iknende. Men i stede for å bli bedre, har det egentlig bare blitt verre :( Nå lurer jeg på om det er en form for betennelse eller noe? Er det i så fall noe jeg kan gjøre, eller må det bare gå over av seg selv? Jeg har problemer med å løfte tung og i det hele tatt bruke høyre hånd (også kjøre bil) pga smerter.

Anonymous poster hash: 324a6...d53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg betennelsesdempende øyeblikkelig, og hold hånden i ro!

Også i et par uker ETTER at du er blitt bra!! Da tenker jeg du berger deg... :P

Hilsen ei som ikke hadde tid til slikt i 2007 (!!)..... Våkner hver eneste natt av smerter i skulder, og kan ikke tørke smuler av et bord uten at det føles som om albuen skal pulveriseres.... Grusomt vondt! Kronisk senebetennelse på 8. året... :(

Anonymous poster hash: 163d4...ff7

Skrevet

Få deg betennelsesdempende øyeblikkelig, og hold hånden i ro!

Også i et par uker ETTER at du er blitt bra!! Da tenker jeg du berger deg... :P

Hilsen ei som ikke hadde tid til slikt i 2007 (!!)..... Våkner hver eneste natt av smerter i skulder, og kan ikke tørke smuler av et bord uten at det føles som om albuen skal pulveriseres.... Grusomt vondt! Kronisk senebetennelse på 8. året... :(

Anonymous poster hash: 163d4...ff7

Au da! Jeg skal til legen i morgen med datteren min, kanskje jeg kan nevne det da? Eller bør jeg bestille hastetime til meg selv? Det høres liksom litt voldsomt ut det også :P Altså, det verker jo en del, men ikke så ille heller liksom at jeg synes det er superakutt.

HI

Anonymous poster hash: 324a6...d53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...