Gå til innhold

Har dere Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår sa mannen til meg, vi er det eneste ekteparet som ikke har facebook. Verken jeg eller han.

Jeg sa at det er vi nok ikke.

Har dere begge Facebook?

Anonymous poster hash: 66800...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Dessverre

Anonymous poster hash: dc906...12a

Skrevet

Jeg har facebook ja.

Men søsteren min og forloveden hennes har ikke facebook.

Skrevet

Jeg har, mannen har ikke.

Skrevet

Ja, helt nødvendig egentlig.

Facebook blir brukt som informasjonskanal til både fotballen til de to eldste, foreldrene I klassen har en gruppe hvor vi utveksler info og venninnefjenger har lukkete grupper hvor vi deler bilder etc.

Skrevet

Ja, men mannen bruker aldri sin. Husker ikke passordet lenger og har ikke vært inne på flere åer. Jeg bruker min daglig.

Skrevet

Jeg er på fb, ikke mannen.

Anonymous poster hash: 84481...333

Skrevet

Jeg har, han har ikke... 

Anonymous poster hash: db255...2d4
Skrevet

Jøss, da er vi nok raringer som ikke har.

Hi

Skrevet

Jeg har, ikke mannen. Har vurdert å slette den, men som de sier her så brukes det som informasjonskanal på mange områder. Bruker den ikke til private ting da jeg ikke stoler på dem som styrer Facebook.

Anonymous poster hash: 01274...320

Skrevet

Han har, jeg har ikke. Det er ikke lenge siden han skaffet seg, kun pga jobbsøking at han gjorde det. Så vi er nok like rare vi. 

Anonymous poster hash: 3453e...94f
Skrevet

Jepp. Har kun en venninne som ikke har, ellers er alt av venner og familie der :)

Skrevet

Hi

Vi har ikke og jeg ser ikke på oss som rare. Det er et bevisst valg og jeg er glad jeg ikke føler trangen å følge saueflokken. Nødvendig informasjon har vi alltid fått. Facebook er en tidtyv av dimensjoner.

Anonymous poster hash: f9f08...d48

Skrevet

Hi

Vi har ikke og jeg ser ikke på oss som rare. Det er et bevisst valg og jeg er glad jeg ikke føler trangen å følge saueflokken. Nødvendig informasjon har vi alltid fått. Facebook er en tidtyv av dimensjoner.

Anonymous poster hash: f9f08...d48

Kommer helt an på hvordan man bruker det. Jeg skriver aldri noe der, er bare innom en gang om dagen for å sjekke om det er noe info jeg må få med meg. Tar omtrent like lang tid som å sjekke postkassa.

Anonymous poster hash: b4d0d...978

Skrevet

Vi har heller ikke. Føler oss ikke rare.

Anonymous poster hash: 042ba...cf6

Skrevet

Nei vi har ikke.ingen i venne gjengen har heler lengre.hadde det for 10 år siden

Skrevet

Selvsagt. Alt som har med barnas fritidsaktiviteter + klassene, forgår i lukkede grupper på facebook. Vi hadde stått helt utenfor om vi ikke hadde hatt. Facebook er fantastisk når det brukes riktig.

Anonymous poster hash: e54f0...b15
Skrevet

Vi har, begge to. Det har også alle våre venner. Og våre foreldre igjen, Våre søsken... har vanskeligheter med å komme på noen som ikke har... Mine besteforeldre har ikke, men de er alle over 80 da....

Bruker mye gruppefunkjsonene... En gruppe for nettverksgruppen fra helsestasjonen... En gruppe for vennegjengen der vi planlegger turer og andre sosiale greier. En grupper for bandmedlemmer osv... 

Skrevet

Selvsagt. Alt som har med barnas fritidsaktiviteter + klassene, forgår i lukkede grupper på facebook. Vi hadde stått helt utenfor om vi ikke hadde hatt. Facebook er fantastisk når det brukes riktig.

Anonymous poster hash: e54f0...b15

Her også. Tungvint med de som ikke er med. Gjelder 1-2 foreldre i gruppa. De går glipp av en del I FO. Så moro med de som tror de får med alt

Anonymous poster hash: d0b29...6b6

Skrevet

Vi har ikke. Ingen av vår nærmeste familie har. De fleste(90%) er høyt skolerte og har godt betalte jobber.

Alle har Instagram da, t.o.m besteforeldrene.

Anonymous poster hash: 651ef...318

Skrevet

Jeg har ikke lenge, slett den for snart 1 år siden. Ser ikke poenget med fb egentlig. Men mannen har. Men han er sjeldent der

Anonymous poster hash: f065e...799

Skrevet

Nei vi har ikke.ingen i venne gjengen har heler lengre.hadde det for 10 år siden

Godt gjort. Facebook kom til Norge i september 2006.

Anonymous poster hash: e8c14...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...