Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Nå er det jo slik at barn søler på seg, det blir flekker på klærne og disse flekkene kan være nærmest umulig å fjerne. Samboer er veldig pirkete når det gjelder flekker (på rene klær), og barnet får ikke lov til å bruke bodyer som har en bitteliten flekk på seg en gang! Selv om barnet skal ha på seg genser over bodyen.... Etter vask går han over hver eneste body og holder opp mot lyset for å sjekke om det er noen flekker på. Er det en liten flekk, går den i pysj-haugen. Jeg mener barnet fint kan bruke en body selv om det er noen flekker på, så lenge den er vasket og ren ellers. Han mener jeg da viser at vi ikke har råd til å kjøpe klær til barnet vårt !!??!! Det blir jo veldig dyrt til slutt, hvis vi skal kjøpe ny body hver gang de andre får flekker som ikke går bort i vask! Og vi har etterhvert fått en ganske stor pysj-haug.... Anonymous poster hash: 9873e...3e3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Jøyemeg! Er han like opptatt av hva andre mener og tror ellers også? Jeg er ganske nøye på å holde klærne fine selv, men dette hørtes litt usunt ut. Anonymous poster hash: f9b59...535
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Dere kommer til å ha veldig høye utgifter på klær til ungen framover i hvertfall. Lykke til. Får håpe han endrer mening når den verste søle alderen kommer. Hvis ikke begynn å fylle sparekonto så dere kan handle klær Anonymous poster hash: fc009...6c8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Skulle nesten tro det var han med ren og uren sone i gangen igjen... Men mener det barnet er blitt for stort til bodyer nå. Anonymous poster hash: a75df...746
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Skulle nesten tro det var han med ren og uren sone i gangen igjen... Men mener det barnet er blitt for stort til bodyer nå. Anonymous poster hash: a75df...746 Det har jeg gått glipp av? Det hørtes underholdende ut, har du link? Anonymous poster hash: f9b59...535
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 En body koster ikke mye, la ham være med og bestemme. Det er ikke noe du burde starte en krangel for... Anonymous poster hash: 727ff...ef8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Kjøp gallesåpe og gni inn flekkene med den før vask, så blir flekkene borte. Ellers: Galskap å ikke kunne bruke en body med antydning til flekk, samboeren din er langt ute på jordet. Anonymous poster hash: d5d05...e69
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Skulle nesten tro det var han med ren og uren sone i gangen igjen... Men mener det barnet er blitt for stort til bodyer nå. Anonymous poster hash: a75df...746 Det har jeg gått glipp av? Det hørtes underholdende ut, har du link? Anonymous poster hash: f9b59...535 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144195432-til-dere-med-ocd/#entry146973389 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144231777-blir-kl%C3%A6rne-egentlig-rene/page-2#entry147390254 Anonymous poster hash: a75df...746
BareMas Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Han får nok rett. Dere vil etterhvert ikke ha råd til å kjøpe klær til ungen 😂
Gjest Darwinia:-) Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Nå er det jo slik at barn søler på seg, det blir flekker på klærne og disse flekkene kan være nærmest umulig å fjerne. Samboer er veldig pirkete når det gjelder flekker (på rene klær), og barnet får ikke lov til å bruke bodyer som har en bitteliten flekk på seg en gang! Selv om barnet skal ha på seg genser over bodyen.... Etter vask går han over hver eneste body og holder opp mot lyset for å sjekke om det er noen flekker på. Er det en liten flekk, går den i pysj-haugen. Jeg mener barnet fint kan bruke en body selv om det er noen flekker på, så lenge den er vasket og ren ellers. Han mener jeg da viser at vi ikke har råd til å kjøpe klær til barnet vårt !!??!! Det blir jo veldig dyrt til slutt, hvis vi skal kjøpe ny body hver gang de andre får flekker som ikke går bort i vask! Og vi har etterhvert fått en ganske stor pysj-haug.... Anonymous poster hash: 9873e...3e3 Mannen din høres ut som en gedigen snobb.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 Hvis de må eksamineres OPP MOT LYSET er han gæren. Hvem andre kan se flekken da, hvis de må holde plagget opp mot lyset for å finne flekken? Ikke godta at han hiver de forkastede plaggene. Legg dem til side, kjøp farge og farg over dem, vips aner han ikke at de før har hatt en flekk... Anonymous poster hash: 99bf3...e9c
Giss Skrevet 27. august 2015 #12 Skrevet 27. august 2015 Herlighet! Det er vel ingen som dømmer noen pga en liten permanent flekk på en ellers ren body som i tillegg er under de andre klærne? Rent hysteri og miljøsvineri om man skal kaste alle barneklær som måtte få en flekk....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #13 Skrevet 27. august 2015 Kjøp gallesåpe og gni inn flekkene med den før vask, så blir flekkene borte. Ellers: Galskap å ikke kunne bruke en body med antydning til flekk, samboeren din er langt ute på jordet. Anonymous poster hash: d5d05...e69 Og så??? Er det noe HI skal krangle med ham om?? Ikke rart folk slår opp Anonymous poster hash: 727ff...ef8
☆☆☆ Skrevet 27. august 2015 #14 Skrevet 27. august 2015 Vi har vel knapt lyse bodyar utan flekkar. Brukar dei likevel, sjølvsagt.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #15 Skrevet 27. august 2015 Oj, ville tippet han mannen din har en diagnose av et eller annet slag... Anonymous poster hash: eb4a6...dc0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #16 Skrevet 27. august 2015 Han er ekstremt opptatt av eget utseende, kan ikke gå i matbutikk i gummistøvler for eksempel, for da vil folk titte rart på han. Jeg tester han av og til, med å sette på en flekkete body, og han merker ikke engang at den var flekkete før han kler av barnet på kvelden, "oj, denne har visst fått seg en flekk" Nei, jeg gidder absolutt ikke krangle om dette, men synes det er tullete av han å være så pirkete. Spesielt siden grunnen er at ikke andre skal tro eller mene noe spesifikt om oss som foreldre basert på klærne til barnet.. Hi Anonymous poster hash: 9873e...3e3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #17 Skrevet 27. august 2015 Oi, hvor gammelt er barnet? Jeg har 4 barn og har helt klart råd til å kjøpe klær til dem, men i barnehagealderen har de alle gått i litt lurvete klær når de bare skal leke i barnehagen altså. En flekk som ikke går vekk på genseren, en litt utvaska og nuppete joggebukse, dongeribukse som er lappet på kne, og etterhvert bukser som har blitt så gjørmete og møkkete i sand og grushaugen at de er brune i rumpa og på knærne til evig tid, det fungerer utmerket som barnehagetøy. Så her har vi skilt litt på barnehagetøy og tøy vi bruker ellers når vi skal på besøk eller andre ting. Mannen din hadde antagelig fått rykninger i øyebrynet og angstanfall av barnehagehaugen vår Barn ødelegger enorme mengder tøy etterhvert altså, særlig i den mest aktive 4-5 års alderen hvor det klatres og sklis, graves og eltes, det blir hull, det blir flekker, det blir slitasje, det blir utvasket, nuppete og ser skikkelig brukt ut, men det er jo bare lekeuniformen så det spiller da ingen rolle. Så kan dere ta det hele flekkfrie og pene tøyet når dere skal på bytur, besøk e.l. Anonymous poster hash: 66c77...718
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #18 Skrevet 27. august 2015 Barnet er snart 2 år. Hi Anonymous poster hash: 9873e...3e3
Himmel og hav Skrevet 27. august 2015 #19 Skrevet 27. august 2015 Sier som hun over her: Kjøp farge, sleng de med flekker på i maskinen og farg dem i en litt mørk farge, så er de så gode som nye. Da mine var små så hadde de mange mørkegrønne og mørkeblå bodyer etterhvert. Det dekket over både tranflekker og annet søl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå