Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Hun er vel snart i 50 årene.. Håper ikke det er noe verre enn betennelse. Og da tenker jeg f.eks kreft. Elsker min mamma, vil aldri se henne gjennomgå en slik operasjon. Hun har allerede gjennomgått masse i sitt liv, mangler en nyre, den hun har produserer forsatt nyre stein, hun har mistet 7 barn. De fleste av dem etter fødsel, hun har slitasjer i ben og arm! Hun har gjennomgått mye, jeg ber til Gud om å La min mor være frisk! Måtte bare få det ut.. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten min mamma. Anonymous poster hash: e8606...143
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Sender noen gode tanker til både din mor og deg i natten og krysser fingrene for at det går bra med henne <3 Klem Anonymous poster hash: aefed...5ac
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Sender noen gode tanker til både din mor og deg i natten og krysser fingrene for at det går bra med henne <3 Klem Anonymous poster hash: aefed...5ac Tusen mange takk ❤️ Anonymous poster hash: e8606...143
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Sender noen gode tanker til både din mor og deg i natten og krysser fingrene for at det går bra med henne <3 Klem Anonymous poster hash: aefed...5ac Tusen mange takk ❤️ Anonymous poster hash: e8606...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå