Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Dersom forhuden blir dratt tilbake på baby/ små barn. Hva kan konsekvensene bli? Jeg misstenker min svigermor har gjort dette med sine gutter, og er livredd for å la henne bytte på min sønn. Kan gi flere detaljer siden, dersom noen lurer. Anonymous poster hash: 8d6ee...c86
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Forhuden til babyer er veldig trange så vis man drar dem bak kan man risikere å få sår som blør litt og få infeksjoner. Men man må før veldig hardhendte for å gjøre det, så at noen i der hele tatt gjør det mot sin baby eller andres synes jeg det er veldig er ond etter min mening. Anonymous poster hash: 84101...afb
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Jeg har aldri selv sett et lite barn med løs forhud, men min mann snakket om det som det mest naturlige på seg og sinr brødre. Min mann har streker/ arr over glans, jeg lurer på om dette kan ha en sammenheng. Vet det er lite sansynlig men. jeg trenger beroliges! Jeg har jobbet med bhg barn og funksjons hemmede i skolen, i begge tilfellerhar jeg byttet noen bleier. Så jeg har et lite grunnlag ta av når jeg sier jeg aldri har Anonymous poster hash: 8d6ee...c86
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Sett barn med løs forhud. har heller ikke sett dise strekene/ arrene (i mangel på bedre ord) på noen av mine ekser. Som sagt jeg er redd for å la henne stelle og være alene med mine barn.(flere grunner men tar det en annen gang) Anonymous poster hash: 8d6ee...c86
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Kan du ikke ta det opp med henne? Si at nyere forskning viser at en ikke skal gjøre det, eller noe sånt. Anonymous poster hash: bf4d0...df8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Det ligger veldig mye mer bak i denne historien, hadde bare ikke tenkt diskutere det nå 😊 hun har selv misshandlet og godtatt at andre har misshandlet/ mobbet min mann gjennom oppveksten. hun evner ikke se seg selv realistisk eller ta til seg kritikk. Har prøvd jentatte ganger forklare at vi ikke ønsker huset fult av gammelt ræl hun finner hos seg selv, familie uthus låver ol, men det går ikke inn. Bare for å gi et eksempel Anonymous poster hash: 8d6ee...c86
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Det ligger veldig mye mer bak i denne historien, hadde bare ikke tenkt diskutere det nå hun har selv misshandlet og godtatt at andre har misshandlet/ mobbet min mann gjennom oppveksten. hun evner ikke se seg selv realistisk eller ta til seg kritikk. Har prøvd jentatte ganger forklare at vi ikke ønsker huset fult av gammelt ræl hun finner hos seg selv, familie uthus låver ol, men det går ikke inn. Bare for å gi et eksempel Anonymous poster hash: 8d6ee...c86 Unnskyld meg, men denne kvinnen skal du aldeles ikke etterlate med dine barn uten tilsyn!! Anonymous poster hash: d4997...89e
rytme Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Det ligger veldig mye mer bak i denne historien, hadde bare ikke tenkt diskutere det nå hun har selv misshandlet og godtatt at andre har misshandlet/ mobbet min mann gjennom oppveksten. hun evner ikke se seg selv realistisk eller ta til seg kritikk. Har prøvd jentatte ganger forklare at vi ikke ønsker huset fult av gammelt ræl hun finner hos seg selv, familie uthus låver ol, men det går ikke inn. Bare for å gi et eksempel Anonymous poster hash: 8d6ee...c86 Hvis hun har mishandlet din mann gjennom oppveksten hans så regner jeg med at han ikke ønsker at hun skal være alene med barnet deres heller? Hvis jeg visste at min mann var blitt mishandlet av sin egen mor så hadde jeg forsikret meg om at han var fullstendig enig i at hun ikke skulle være alene med barnet på noe som helst tidspunkt før jeg fikk barn med han. Dere må bare være ærlig med svigermor og si at hun ikke får lov å være alene med barnet og så får hun være så uenig som hun bare ønsker uten at det skal ha noe som helst å si på den avgjørelsen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Uansett om hun ville dratt forhuden tilbake eller ikke, ville jeg aldri latt mitt barn være hos en person som har mishandlet eller tillatt at noen mishandler et barn! Selv om det hører fortiden til! Konsekvensen av å dra forhuden tilbake på et lite barn er at det kan bli sår som kan bli infiserte. Det kan i tillegg være vond for barnet at forhuden trekkes tilbake. Anonymous poster hash: 4ac4f...72f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Man skal ikke røre forhuden til en liten gutt!! Skjønner ikke at dette skal være et problem i det hele tatt, for jeg hadde aldri latt mitt barn være alene med dette mennesket! Anonymous poster hash: 5258c...616
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 Problemet er at min mann er vant til at mamma må få viljen sin, for ellers skjønner hun det ikke. vi bor på en liten plass hvor hun er godt kjent. Dvs alle kjenner den perfekte fasaden. Og "alle" stiller spm om hvorfor hun ikke får passe. Jeg vil ikke utlevere min mann, så gir ingen konkrete svar. Jeg vet hvor unormal situadjonen hjemme hos min mann var,jeg vet hvor skadelig dette kan være, jeg ser og opplever de negative sidene hos min svigermor. Og jeg nekter henne totalt være alene med mine barn, av div grunner nekter jeg sitte alene med henne selv og. Jeg tåler mengder med skit snakk innad i familien og på bygda pga dette. Men jeg sliter med å få min mann til å se det samme som meg og fult ut forstå hvorfor jeg nekter henne være alene med barna. Jeg er redd at hun plutselig sitter alene med barna en dag/ noen timer bak ryggen min. Det har skjedd Anonymous poster hash: 8d6ee...c86
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #12 Skrevet 27. august 2015 Det har skjedd før. Nå hang jeg meg veldig opp i forhuden. jeg klarte såvidt avberge et bleieskift av henne sist vi var på brsøk. God gutten er knapt et par mnd gammel og jeg holder ikke ut tanken på at noe skulle skje. Hverken han eller søstrene Anonymous poster hash: 8d6ee...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå