Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 De siste to årene har mannen slitt med utslett på penishodet. Det kom først etter en runde i senga der vi prøvde lateksfri kondom, fordi jeg er allergisk mot lateks. Etterpå fikk han en blemme, som utviklet seg til et ganske kraftig utslett på hele penishodet, som svidde og gjorde vondt, og han gikk til legen og fikk en salve han skulle smøre på. Denne brukte han etter legens anvisning, og ting bedret seg litt. Legen sa det var en soppinfeksjon (???). Etterhvert prøvde vi oss på sex igjen (kanskje 3 uker etter). Etter akten begynte det å svi hos ham igjen, og hele runddansen begynte på nytt. Nytt legebesøk, tester, legen sier fremdeles sopp. Han fikk ny salve og tabeletter mot det. Jeg sjekket meg for alt hos min gyn, hun fant absolutt ingenting galt med meg. Sånn har det fortsatt. Nå bruker han dactacort (?) 7 dager i strekk, så 7 dager uten, og sånn går dagene. Etterhvert har det blitt mindre og mindre sex, fordi han enten har utslett, eller en antydning til det, og er sikkert redd for at det skal gjøre vondt etterpå. Sist han var hos lege for dette var i fjor. JEg sjekket meg senest hos gyn i mai i år. JEG BLIR SPRØ!! Fra å ha sex 4-5 ganger i uka, er det nå redusert til kanskje 1 gang i mnd, hvis jeg er heldig. Jeg har full forståelse for at det er kleint å gå til legen og vifte med penis, jeg forstår at det er drittkjipt at det svir, er hovent og gjør vondt ytterst på kronjuvelene, men nå får det for fader meg være nok!! Jeg har vært forståelsesfull i 2 og et halvt år, nå må han virkelig ta tak i dette!! Det beste av alt er at han nå mener tiden er inne for at vi skal få barn, men hvordan han mener det skal gå til uten sex, det er langt forbi min fatteevne. Idag boblet det over for meg, og jeg sa til ham at dersom det hadde vært min kropp, hadde jeg tatt tak i dette for lenge siden, jeg hadde krevd at legen min gjorde en innsats for å finne ut av dette. Han har ikke blitt videresendt til hudlege f.eks, han har bare gitt disse hersens salvene. Jeg gav beskjed nå om at dette ikke holder lengre, han må gjøre noe. NÅ. Jeg er ennå ung, jeg vil ha sex, og uansett hvor glad jeg er i ham (mannen min er fantastisk på alle områder, bare ikke dette), så funker ikke dette i lengden. Takk for meg. Måtte bare blåse ut litt. Anonymous poster hash: 1f6f3...51b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Oj, skjønner deg godt! Jeg hadde ikke taklet det så lenge en gang. Kan takle det meste om det er en god grunn til det. Det at mannen ikke vil til legen er ikke noen god grunn. Og mener han det er en god grunn, da velger han jo bort deg og sexlivet med deg. Det er jo heller ikke sikkert at det virkelig er sopp, hvis ikke det er tatt prøver av det. Han burde vært henvist videre til hudlege for lenge siden. Nå bør dere faktisk gå privat, for jeg vil tro at det å vente på hudlege i det offentlige vil ta en god stund.. kanskje lenger enn det din tålmodighet tillater. Og jeg er enig med deg, ikke få barn med en mann som ikke er i stand til å ta vare på sin egen helse. Spør ham - hvorfor tror han at han kan ta ansvar for et barn når han ikke en gang tar ansvar for seg selv og sin egen helse eller forholdet til fremtidige barns mor...? Når det er sagt, kan hende han har legeskrekk eller lignende, men han har likevel ansvar for å ta tak i årsaken til at han ikke vil gå til legen. Herlighet, vi damer spriker med bena til gynekologer, da må han kunne vise utstyret sitt også! Anonymous poster hash: 2b744...19b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Oj, skjønner deg godt! Jeg hadde ikke taklet det så lenge en gang. Kan takle det meste om det er en god grunn til det. Det at mannen ikke vil til legen er ikke noen god grunn. Og mener han det er en god grunn, da velger han jo bort deg og sexlivet med deg. Det er jo heller ikke sikkert at det virkelig er sopp, hvis ikke det er tatt prøver av det. Han burde vært henvist videre til hudlege for lenge siden. Nå bør dere faktisk gå privat, for jeg vil tro at det å vente på hudlege i det offentlige vil ta en god stund.. kanskje lenger enn det din tålmodighet tillater. Og jeg er enig med deg, ikke få barn med en mann som ikke er i stand til å ta vare på sin egen helse. Spør ham - hvorfor tror han at han kan ta ansvar for et barn når han ikke en gang tar ansvar for seg selv og sin egen helse eller forholdet til fremtidige barns mor...? Når det er sagt, kan hende han har legeskrekk eller lignende, men han har likevel ansvar for å ta tak i årsaken til at han ikke vil gå til legen. Herlighet, vi damer spriker med bena til gynekologer, da må han kunne vise utstyret sitt også! Anonymous poster hash: 2b744...19b Nå har jeg kortet ned historien ganske mye her, han har vært hos legen en del ganger underveis, men jeg tror at siste gangen han var der, og fikk salve igjen, så "slo han seg til ro" med at kroppen hans bare er sånn, og salve er eneste løsning. Tror nok han har vært frustrert over dette, men ikke sagt noe. Det er jo ikke kult. Han er vanligvis veldig god til å ta vare på seg selv (og meg), han har en kronisk sykdom som ikke er relatert (nå når jeg tenker meg om, kanskje dette utslettet kan ha vært første tegn på den kroniske sykdommen), han er hos lege og spesialist 1 gang i mnd, så sånn sett er han jo ikke dum. Jeg tror bare at akkurat dette "lille" problemet har blitt til noe han i to år ikke har fått hjelp med, og at han har gitt litt opp. Bah, jeg vet ikke jeg, jeg vil bare han skal finne ut av det, og hva det er!!!! I tillegg venter jeg eggløsning aldeles straks, så det passer sykt dårlig med penisutslett nå! Takk for svar, hjalp litt på humøret at noen tok seg tid til å lese Anonymous poster hash: 1f6f3...51b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Oj, skjønner deg godt! Jeg hadde ikke taklet det så lenge en gang. Kan takle det meste om det er en god grunn til det. Det at mannen ikke vil til legen er ikke noen god grunn. Og mener han det er en god grunn, da velger han jo bort deg og sexlivet med deg. Det er jo heller ikke sikkert at det virkelig er sopp, hvis ikke det er tatt prøver av det. Han burde vært henvist videre til hudlege for lenge siden. Nå bør dere faktisk gå privat, for jeg vil tro at det å vente på hudlege i det offentlige vil ta en god stund.. kanskje lenger enn det din tålmodighet tillater. Og jeg er enig med deg, ikke få barn med en mann som ikke er i stand til å ta vare på sin egen helse. Spør ham - hvorfor tror han at han kan ta ansvar for et barn når han ikke en gang tar ansvar for seg selv og sin egen helse eller forholdet til fremtidige barns mor...? Når det er sagt, kan hende han har legeskrekk eller lignende, men han har likevel ansvar for å ta tak i årsaken til at han ikke vil gå til legen. Herlighet, vi damer spriker med bena til gynekologer, da må han kunne vise utstyret sitt også! Anonymous poster hash: 2b744...19b Nå har jeg kortet ned historien ganske mye her, han har vært hos legen en del ganger underveis, men jeg tror at siste gangen han var der, og fikk salve igjen, så "slo han seg til ro" med at kroppen hans bare er sånn, og salve er eneste løsning. Tror nok han har vært frustrert over dette, men ikke sagt noe. Det er jo ikke kult. Han er vanligvis veldig god til å ta vare på seg selv (og meg), han har en kronisk sykdom som ikke er relatert (nå når jeg tenker meg om, kanskje dette utslettet kan ha vært første tegn på den kroniske sykdommen), han er hos lege og spesialist 1 gang i mnd, så sånn sett er han jo ikke dum. Jeg tror bare at akkurat dette "lille" problemet har blitt til noe han i to år ikke har fått hjelp med, og at han har gitt litt opp. Bah, jeg vet ikke jeg, jeg vil bare han skal finne ut av det, og hva det er!!!! I tillegg venter jeg eggløsning aldeles straks, så det passer sykt dårlig med penisutslett nå! Takk for svar, hjalp litt på humøret at noen tok seg tid til å lese Anonymous poster hash: 1f6f3...51b Jaja, da var det ikke fullt så slapt som jeg fikk inntrykk av i hovedinnlegget ditt Snakk med ham, jeg vil tro han også er frustrert over at sexlivet deres er så redusert ift. hva det brukte å være. Du sier nå at det han har fått kan være første tegn på at den kroniske sykdommen han har slår ut. Da er det viktig at han tar det opp med legene på den månedlige kontrollen han har. Det er jo også mulig at spesialisten der kan henvise ham videre mtp. dette "nye" problemet også, enten det er relatert til den kroniske sykdommen eller ikke. Godt det ikke var som jeg først trodde i hvert fall - kanskje det at jeg tolket det så negativt fikk deg å se mer av det positive igjen, he-he. Kan nok hende han har gitt litt opp, men der får du bare pushe ham litt, få ham til å ta det opp på neste kontroll! Forstår godt frustrasjonen med eggløsning coming up og hans utslett. Jeg har snart eggløsning også, men ingen mann... vet ikke hva som er verst akkurat rundt eggløsning, å ikke ha en mann eller ha en mann man ikke får brukt Vil tro frustrasjonen din blir enda et hakk høyere siden din er tilgjengelig uten å være det Lykke til videre Anonymous poster hash: 2b744...19b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Regner med at du behandler deg samtidig???? For det må du. Anonymous poster hash: d683a...851
smiia Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Regner med at du behandler deg samtidig???? For det må du. Anonymous poster hash: d683a...851 Jepp, hjelper ikke at bare han behandler seg med soppmidler, da blir han jo smittet straks han har sex med deg igjen. Slike ting er veldig slitsomt, og veldig viktig at begge behandles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå