Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Måtte bare legge meg ned og ligger nå i fosterstilling. Det gjør så vondt at jeg er kvalm 😕 Det er andre gangen dette skjer, hadde det samme for ca 1-2 mnd siden. Det er ikke luftsmerter, jeg er ikke gravid, ikke mensen og jeg har heller ikke spist noe unormalt. Bør jeg kontakte lege? Eller er jeg hysterisk da? Det kan jo umulig være blindtarmen siden jeg hadde det på samme måte for en stund tilbake? Anonymous poster hash: 2ee80...02d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Gallesteinsanfall? Anonymous poster hash: 5baeb...3ad
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Gallesteinsanfall? Anonymous poster hash: 5baeb...3ad Hvordan vet jeg om jeg har det? Jeg har skikkelig vondt nå 😢😢 Anonymous poster hash: 2ee80...02d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Hvis det er gallestein så skjønner jeg ikke at du klarer å være på dib Men hvor har du vondt? Hvordan er fargen på urinen ? Har du spist mye fett? Anonymous poster hash: 3b421...19d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Bare ring legevakta! Vi veit vel ikke! Anonymous poster hash: 54ca0...8bb
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Gallesteinsanfall? Anonymous poster hash: 5baeb...3ad Hvordan vet jeg om jeg har det? Jeg har skikkelig vondt nå 😢😢 Anonymous poster hash: 2ee80...02d Det vet du jo ikke før du har vært på UL dessverre. Har du smerter i magen, har en følelse av at du må beveger deg mye og at paracet ikke hjelper, bør du få en sjekk hos legen. Jeg har hatt en del gsanfall, men nå er blindtarmen min operert bort, så da var jo det utelukket. Ved blindtarmbetennelse er smerten lokalisert helt nederst i magen til høyre. Man blir ofte veldig kvalm, og kaster opp mye. Anonymous poster hash: 5baeb...3ad
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Gallestein er sinnssykt vondt. Smerte rett under ribbeina og ut på høyre side Anonymous poster hash: 3b421...19d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 Hvis smertene sitter på høyre side, rett under ribbeina kan det være gallestein. Det er vanlig å være kvalm ved gallesteinsmerter. Det finns ulike grader av av smerter ved gallesteinanfall, fra litt vondt til noe helt sinnsykt vondt. Anbefaler at du får dette sjekket av lege. Anonymous poster hash: e7c48...8fb
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Hvordan går det med deg? Bedre idag ? Hender jeg får skikkelig vondt i magen også. Cyster som sprekker. Kan det være det? Anonymous poster hash: 9e993...1a3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Hvis smertene sitter på høyre side, rett under ribbeina kan det være gallestein. Det er vanlig å være kvalm ved gallesteinsmerter. Det finns ulike grader av av smerter ved gallesteinanfall, fra litt vondt til noe helt sinnsykt vondt. Anbefaler at du får dette sjekket av lege. Anonymous poster hash: e7c48...8fb Jag var ikke kvalm,hadde bare sinnssykt vondt 😨😨 Anonymous poster hash: 3b421...19d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 Jeg har noe lignende det du beskriver ca 3 ganger årlig. Hos meg varer det noen timer. Skikkelige smerter rundt navlen, ligger i forsterstilling, kaster opp. Neste dag er jeg ganske sår og øm i magen, men så er det helt borte. Aner ikke hva det er:( Anonymous poster hash: c8e63...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå