Gå til innhold

kommentere på eksmannens FB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det noen ganger når det er om ungene..

Er det teit å gjøre?

Har egentlig bare tenkt at det er greit siden det omhandler ungene...

Anonymous poster hash: 7429a...a77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere har en grei tone og er venner så er det vel helt ok. Hvorfor skulle det være teit? Dere er jo foreldre sammen:)

Anonymous poster hash: 3fa9b...37b

Skrevet

Kommer litt an på hva det gjelder..

Mangler ungen nisteboks for 11gang, og du er gretten, så er ikke veggen hans rette sted.. Eller at ungen fikk nugatti på fredagen...

men om du tagger han i for eksempel skolebilde eller noe, så er det helt greit..

Anonymous poster hash: 97ee0...060
Skrevet

nei nei, selvfølgelig ingen negative kommentarer!!! Bare sånn type som "så fine de er" , "så gøy de har det" slike ting som det :)

Kom plutselig bare til å tenke på det etter jeg kommenterte på et bilde nå.. :P

hi

Skrevet

Mamman til mine stebarn gjør det, og det er da bare hyggelig. Tanter og besteforeldre på mors side kommenterer og gir likes også.

Både jeg, mannen min, og mannens familie kommenterer og gir likes på hennes facebook også. 

Attpå til å kan vi alle sammen  kommentere og like statuser som ikke handler om ungene også. Ingen som har behov for å lufte skittentøyet offentlig. 

Anonymous poster hash: f8d0b...943
Skrevet

nei nei, selvfølgelig ingen negative kommentarer!!! Bare sånn type som "så fine de er" , "så gøy de har det" slike ting som det :)

Kom plutselig bare til å tenke på det etter jeg kommenterte på et bilde nå.. :P

hi

Helt i orden det. Det er jo dine barn. Det at du kommenterer tyder på at dere har ett helt ok forhold tenker jeg. Koselige kommentarer er helt greit, drittslenging er såklart ikke greit om det er en eks mann eller noen andre 😊.

Anonymous poster hash: 839d5...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...