Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Hvilken t-bane stasjon er nærmest sten og strøm ved Karl Johan? Anonymous poster hash: 4c254...71d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Stortinget. Vet du sånn ca hvor langt det er? Anonymous poster hash: 4c254...71d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 100-150 meter? Det er rett ved. Velg utgangen Egertorget på Stortinget stasjon. Anonymous poster hash: 62e7d...bc3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 100-150 meter? Det er rett ved. Velg utgangen Egertorget på Stortinget stasjon. Anonymous poster hash: 62e7d...bc3 Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 4c254...71d
uhhuhher Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 (endret) To minutter å gå. Når du kommer opp trappene, går du ett kvartal ned Karl Johan mot Oslo S og til høyre inn Nedre Slottsgate ved stor H&M. Det finnes to utganger fra stasjonen. Pass på at du tar mot Egertorget, ikke Grensen. Endret 26. august 2015 av uhhuhher
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 To minutter å gå. Når du kommer opp trappene, går du ett kvartal ned Karl Johan mot Oslo S, til høyre inn Nedre Slottsgate. Det finnes to utganger fra stasjonen. Pass på at du tar mot Egertorget, ikke Grensen. Så når jeg går ut mot Egertorget går jeg er kvartal mot oslo s og så inn til høyre? Har vogn men regner med det er heis. Anonymous poster hash: 4c254...71d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 To minutter å gå. Når du kommer opp trappene, går du ett kvartal ned Karl Johan mot Oslo S, til høyre inn Nedre Slottsgate. Det finnes to utganger fra stasjonen. Pass på at du tar mot Egertorget, ikke Grensen. Så når jeg går ut mot Egertorget går jeg er kvartal mot oslo s og så inn til høyre? Har vogn men regner med det er heis.Anonymous poster hash: 4c254...71d Hvis du har vogn kan du ikke ta utgang Egertorget. Da må du ta utgang Øvre Slottsgate, så går du rett fram og til venstre ned Prinsens gate, ett kvartal mot Oslo s og så inn til venstre, da er du vet hovedinngangen til Steen og Strøm. Fortsatt to minutter å gå. Anonymous poster hash: 62e7d...bc3
uhhuhher Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 (endret) To minutter å gå. Når du kommer opp trappene, går du ett kvartal ned Karl Johan mot Oslo S, til høyre inn Nedre Slottsgate. Det finnes to utganger fra stasjonen. Pass på at du tar mot Egertorget, ikke Grensen. Så når jeg går ut mot Egertorget går jeg er kvartal mot oslo s og så inn til høyre?Har vogn men regner med det er heis. Anonymous poster hash: 4c254...71d Hvis du har vogn, kan du heller gjøre følgende: Gå ut av stasjonen mot Øvre Slottsgate. Heis inn på venstre side av rulletrappene. Vær mentalt forberedt på tisselukt. :-) Følg vogn-/rullestolvennlig bakke ut av stasjonen. Når du kommer opp, fortsetter du rett frem til du treffer til første kryssende gate, som er bilvei og heter Prinsens gate. Ta til venstre ned Prinsens gate. Du skal ikke krysse den. Ta til venstre inn første gate igjen, som er gågate. Dette er Nedre Slottsgate, du bare kommer inn fra motsatt kant enn Karl Johan. Håper min überdetaljerte forklaring ikke forvirrer deg. :-) Endret 26. august 2015 av uhhuhher
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #10 Skrevet 26. august 2015 To minutter å gå. Når du kommer opp trappene, går du ett kvartal ned Karl Johan mot Oslo S, til høyre inn Nedre Slottsgate. Det finnes to utganger fra stasjonen. Pass på at du tar mot Egertorget, ikke Grensen. Så når jeg går ut mot Egertorget går jeg er kvartal mot oslo s og så inn til høyre?Har vogn men regner med det er heis.Anonymous poster hash: 4c254...71d Hvis du har vogn kan du ikke ta utgang Egertorget. Da må du ta utgang Øvre Slottsgate, så går du rett fram og til venstre ned Prinsens gate, ett kvartal mot Oslo s og så inn til venstre, da er du vet hovedinngangen til Steen og Strøm. Fortsatt to minutter å gå. Anonymous poster hash: 62e7d...bc3 Takk for svar. Får evnt spørre noen om veien hvis jeg ikke finner det Anonymous poster hash: 4c254...71d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #11 Skrevet 26. august 2015 To minutter å gå. Når du kommer opp trappene, går du ett kvartal ned Karl Johan mot Oslo S, til høyre inn Nedre Slottsgate. Det finnes to utganger fra stasjonen. Pass på at du tar mot Egertorget, ikke Grensen. Så når jeg går ut mot Egertorget går jeg er kvartal mot oslo s og så inn til høyre?Har vogn men regner med det er heis. Anonymous poster hash: 4c254...71d Hvis du har vogn, kan du heller gjøre følgende: Gå ut av stasjonen mot Øvre Slottsgate. Heis inn på venstre side av rulletrappene. Vær mentalt forberedt på tisselukt. :-) Følg vogn-/rullestolvennlig bakke ut av stasjonen. Når du kommer opp, fortsetter du rett frem til du treffer til første kryssende gate, som er bilvei og heter Prinsens gate. Ta til venstre ned Prinsens gate. Du skal ikke krysse den. Ta til venstre inn første gate igjen, som er gågate. Dette er Nedre Slottsgate, du bare kommer inn fra motsatt kant enn Karl Johan. Håper min überdetaljerte forklaring ikke forvirrer deg. :-) Takk 😀 Anonymous poster hash: 4c254...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå