Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Treffer de aldri, og bor ikke på samme sted. Men var en del sammen da vi var barn. Han gifter seg, men har ikke invitert fettere og kusiner. Er det likevel vanlig å gi gave når vi aldri omgås? Anonymous poster hash: ecfbc...d45
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Jeg mener: Ja, selvsagt! Anonymous poster hash: 3fddc...dd1
*Miss Marple* Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Ja, det vil jeg si. Fetter og kusine er jo nær familie selv om man ikke har særlig kontakt. Det er vel hyggelig å gi en liten oppmerksomhet på deres store dag?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Absolutt. Anonymous poster hash: b0cc2...729
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Ville ikke gjort det om jeg ikke var invitert og ikke hadde kontakt.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Ville absolutt gjort det siden dere hadde kontakt som barn.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Jeg syns det er merkelig å gi gave til folk man ikke er bedt til. Så jeg hadde droppa gave. Anonymous poster hash: 3c0d9...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå