Gå til innhold

Hva syntes du om høye støveletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som går opp på leggen eller høyere?

Hot or not?

Anonymous poster hash: 5c675...4f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på støvlene, klærne og dama :-)

Skrevet

Jeg liker det. 👍

Anonymous poster hash: b4ab9...767

Skrevet

Liker ikke.

Skrevet

De som går over kneet er skikkelig harry. Men ellers synes jeg det er fint med sånne som går litt høyt på leggen. Det er liksom en av basistingene i en garderobe.

Skrevet

Det skal mye til for å komme avgårde med støvletter som går over kneet. Det er vel egentlig bare Julia Roberts i "Pretty Woman" som har fått det til å funke ...

:)

Skrevet

Støveletter som går over knærne digger jeg :P

Har et par med ca 10 cm hele som jeg bruker 1-2 ganger i året (jeg og høyheler går ikke så godt overens) :P

Skrevet

Støvletter til over knærene er blodharry. Støvletter til under knærene er fint, så lenge de ikke har syltynn skyhøy hæl - veldig få som går fint på de. Noen ser ut som om de har gjort i buksa

Anonymous poster hash: 99dd8...629
Skrevet

Fy jeg er gammel .....

Det er nå noe som kommer å går i motebildet, akkurat som slengbukser, platåsko etc.

Skal vi mene så mye om det? Er tydelig ikke så veldig in i Norge nå, for om det så hadde vært hadde gjengen ropt HOT!

For meg som er rundt de 40, er det faktisk ikke et tema engang. Humors hora? Think not!

Men er da noe jeg bar hatt på meg før, da jeg var yngre og mer spenstig nå. Har du lyst har du lov :P

Anonymous poster hash: bfd15...9bc

Skrevet

Ser hun Annette Marie blogger går mye med slike støvletter, men hun er vel litt harry.

Anonymous poster hash: b314c...8da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...