Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Er det noen som har noen tanker om hva de ville betalt for barnepass,det er snakk om 4 ganger med overnatting og 37 timer til sammen utenom dette.Hva ville dere tenkt var fornuftig å betale?😄  Anonymous poster hash: 05a7b...b7a
TPK Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Det kpmmer jp helt an på barnet og den som passer. En fjorten år gammel trillepike får mindre enn en voksen eller profesjonell.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Barnet er 9,og det er en voksen dame som skal passe😄  Anonymous poster hash: 05a7b...b7a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Er det familie? Ville spurt den som skal passe jeg. Som oftest sier vokse at neida,de skal ikke ha noe. Da ville jeg gitt en stor blomsterbukett,flaske vin og evt et gavekort.  Hadde det vært en ungdom hadde de satt pris på cash :)  Anonymous poster hash: 5ca00...f90
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Det er egentlig derfor jeg ikke spør den som skal passe😜Det blir jo litt og høsten er typisk hektisk ift jobb og da kan det være lettere å spørre igjen om jeg har betalt for jobben😄  Anonymous poster hash: 05a7b...b7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå