Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Så lite som overhode mulig! Shopping i New York er billig for oss nordmenn, men ennå billigere om man drar ut av NYC!! Jeg drar til Jersey Gardens outlet ved Newark AirPort, shopping heaven til latterlig lave priser! Anonymous poster hash: 0da7f...b96
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Klær, sko, krydder (typ rubs til grillmaten og slikt) og bakeutstyr/ingredienser (former, cupcakeformer, matfarger, vaniljeekstrakt osv). Men egentlig shopper vi minst mulig på ferie da vi liker å gjøre andre ting. Anonymous poster hash: 1d7a4...e0c
Elsker livet Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Svært lite, kan like gjerne handle her hjemme eller på nettet, spesielt nå når kursen ikke er til vår fordel. Unntaket er om man finner noen godbiter på outlet, men da må en ut av bykjernen. Noen poser med http://www.hersheys.com/reeses/products.aspx#/REESE'S-Miniser alltid i drømmene mine, så hadde kjøpt det, og sikkert spist de opp før jeg var hjemme igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå