Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg er deprimert, har vært det i flere år. Er ikke begeistret for medisinering da jeg har hørt mye negativt om det, samt at jeg går på andre sterke medisiner pga sykdom. Men nå er jeg lei. Jeg har omtrent ingen kontakt med følelsene mine lenger, jeg er konstant småsur og veldig lei, orker ingenting annet enn det vanlige. Synes så synd på ungene som har en mamma som ikke svarer dem så veldig hyggelig, som synes det bare er mas mas og mas. Derfor lurer jeg på om antidepressiva kan hjelpe meg på noen måte. Kun for en liten periode. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 35d1b...47c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Jeg har alltid hatt veldig god hjelp avvdet. Mange år siden var jeg veldig deprimert og det hjalp meg til å komme meg opp. Nå er jeg mer nedstemt. Blitt deprimert pga kronisk sykdom og antidep hjelper meg gjennom hverdagen. Humøret er bedre også og det gjør livet lettere for mannen min også Anonymous poster hash: 0b64f...7bd
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Ja. Begynte i januar, kun positive erfaringer. Går på 15 mg escitalopram. Blidere, mer sosial, gråter mindre, takler mer, tåler mer stress. Gått opp 2-3 kg. Ellers ingen bivirkninger, kun kvalme de første ukene. Anonymous poster hash: 59843...7cf
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Det kan det nok gjøre, i kombinasjon med terapi. Antidepressiva har hjulpet meg i to perioder av livet, to år hver gang. Nå må jeg være uten fordi jeg er gravid, og merker en voldsom oppblomstring av depresjonen. Så at det har effekt - iallefall for noen - det er jeg ikke i tvil om. Vet du hvorfor du er deprimert? Anonymous poster hash: c0766...84d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Takk for svar. Tror det er en fin miks av alt fra barndom, sykdom, isolasjon pga sykdom, vanskelig mann, mye alene og ingen familie rundt meg. Og sykdom hos barn. Men jeg vet jo ikke, for jeg greier ikke lenger å skille følelsene, og gråte har jeg sluttet med. Er steinkald. Anonymous poster hash: 35d1b...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå