Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Snakket med en lege idag, har termin om 9 uker. Vi snakket om fødselen og jeg glemte å spørre for var stresset, men han sa at jeg skulle ha drypp når jeg kom inn for å føde,,,.???? Hvorfor det? Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 04d4f...54a
magica fra tryll Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Nei det skjønner jeg ikke. Er det noe spesielt med fødselen din?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Sikker på at du ikke misforsto? Er vel bare hvis du må settes igang, eller riene dine er lite effektive eller ødelegges av en evt epidural du behøver drypp? Har selv nettopp født med drypp. Håper du slipper det! Anonymous poster hash: 5bbf6...c14
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Nei det skjønner jeg ikke. Er det noe spesielt med fødselen din?Nei. Tror ikke det. Annet enn at jeg går på fragmin Anonymous poster hash: 04d4f...54a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Sikker på at du ikke misforsto? Er vel bare hvis du må settes igang, eller riene dine er lite effektive eller ødelegges av en evt epidural du behøver drypp? Har selv nettopp født med drypp. Håper du slipper det! Anonymous poster hash: 5bbf6...c14 Jeg har også hatt drypp og har ingen negativ erfaring med det. Helt greit. Anonymous poster hash: cbd76...975
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Sikker på at du ikke misforsto?Er vel bare hvis du må settes igang, eller riene dine er lite effektive eller ødelegges av en evt epidural du behøver drypp? Har selv nettopp født med drypp. Håper du slipper det! Anonymous poster hash: 5bbf6...c14 Han så på årene mine og knipset på meg osv. Jeg hadde gode rier sist..? Er andregangs Anonymous poster hash: 04d4f...54a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Sikker på at du ikke misforsto?Er vel bare hvis du må settes igang, eller riene dine er lite effektive eller ødelegges av en evt epidural du behøver drypp? Har selv nettopp født med drypp. Håper du slipper det! Anonymous poster hash: 5bbf6...c14 Han så på årene mine og knipset på meg osv. Jeg hadde gode rier sist..? Er andregangs Anonymous poster hash: 04d4f...54a De satt drypp på meg begge gangene -i tilfelle jeg skulle trenge det. Men jeg trengte det ikke noen av gangene. Anonymous poster hash: 2d691...d99
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 Sikker på at du ikke misforsto?Er vel bare hvis du må settes igang, eller riene dine er lite effektive eller ødelegges av en evt epidural du behøver drypp? Har selv nettopp født med drypp. Håper du slipper det! Anonymous poster hash: 5bbf6...c14 Han så på årene mine og knipset på meg osv. Jeg hadde gode rier sist..? Er andregangs Anonymous poster hash: 04d4f...54a Jeg var også inne til vurdering i forkant av fødselen, fordi jeg var ansett som risikofødende. Det var helst med tanke på at det ville ende i keisersnitt da. Det ble det ikke, men måtte fortsatt ha hjelp da kroppen ikke startet fødsel selv om vannet gikk. Det må jo være en grunn til at du var inne idag? Hvordan var din første fødsel? Andre faktorer? Kan ikke tenke meg at de setter drypp på en fødsel som forløper normalt? Anonymous poster hash: 5bbf6...c14
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Sikker på at du ikke misforsto?Er vel bare hvis du må settes igang, eller riene dine er lite effektive eller ødelegges av en evt epidural du behøver drypp? Har selv nettopp født med drypp. Håper du slipper det! Anonymous poster hash: 5bbf6...c14 Han så på årene mine og knipset på meg osv. Jeg hadde gode rier sist..? Er andregangsAnonymous poster hash: 04d4f...54a De satt drypp på meg begge gangene -i tilfelle jeg skulle trenge det. Men jeg trengte det ikke noen av gangene.Anonymous poster hash: 2d691...d99 Merkelig rutine Anonymous poster hash: 04d4f...54a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #10 Skrevet 26. august 2015 Sikker på at du ikke misforsto?Er vel bare hvis du må settes igang, eller riene dine er lite effektive eller ødelegges av en evt epidural du behøver drypp? Har selv nettopp født med drypp. Håper du slipper det! Anonymous poster hash: 5bbf6...c14 Han så på årene mine og knipset på meg osv. Jeg hadde gode rier sist..? Er andregangsAnonymous poster hash: 04d4f...54a Jeg var også inne til vurdering i forkant av fødselen, fordi jeg var ansett som risikofødende. Det var helst med tanke på at det ville ende i keisersnitt da. Det ble det ikke, men måtte fortsatt ha hjelp da kroppen ikke startet fødsel selv om vannet gikk. Det må jo være en grunn til at du var inne idag? Hvordan var din første fødsel? Andre faktorer?Kan ikke tenke meg at de setter drypp på en fødsel som forløper normalt? Anonymous poster hash: 5bbf6...c14 Første fødsel var helt normal, ingen komplikasjoner. Det var mtp at jeg tar fragmin at jeg fikk en samtale. Men skjønner ikke hvor drypp liksom skal passe inn. Ønsker IKKE drypp hvis kroppen gjør jobben. Anonymous poster hash: 04d4f...54a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #11 Skrevet 26. august 2015 De satte veneflon på meg og skulle akkurat til å gi drypp da jeg hadde pressrier med første fordi det gikk så tregt. Men har ikke vært snakk om det verken på nr 2 eller 3. Tror han må ha rotet litt? Anonymous poster hash: 5137d...ca5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #12 Skrevet 26. august 2015 Når du går på Fragmin er det større risiko for blødning etter fødsel. Så jeg vil tro legen mener at de skal sette drypp med medisiner som reduserer blødningen for å vere føre var. Jeg har gått på fragin i begge mine svangerskap. Ved første hadde jeg ikke drypp, men fikk sprøyte etter fødsel for å stoppe blødningen. Men det var ikke nok, så jeg blødde mye. Derfor var de bedre forbredt ved 2 fødsel og satte drypp for å forebygge. Anonymous poster hash: fa70d...70e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #13 Skrevet 26. august 2015 Når du går på Fragmin er det større risiko for blødning etter fødsel. Så jeg vil tro legen mener at de skal sette drypp med medisiner som reduserer blødningen for å vere føre var. Jeg har gått på fragin i begge mine svangerskap. Ved første hadde jeg ikke drypp, men fikk sprøyte etter fødsel for å stoppe blødningen. Men det var ikke nok, så jeg blødde mye. Derfor var de bedre forbredt ved 2 fødsel og satte drypp for å forebygge. Anonymous poster hash: fa70d...70e Ok hva gir de da? Han virket veldig redd for at jeg skal få blodpropp Anonymous poster hash: 04d4f...54a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #14 Skrevet 26. august 2015 Når du går på Fragmin er det større risiko for blødning etter fødsel. Så jeg vil tro legen mener at de skal sette drypp med medisiner som reduserer blødningen for å vere føre var. Jeg har gått på fragin i begge mine svangerskap. Ved første hadde jeg ikke drypp, men fikk sprøyte etter fødsel for å stoppe blødningen. Men det var ikke nok, så jeg blødde mye. Derfor var de bedre forbredt ved 2 fødsel og satte drypp for å forebygge. Anonymous poster hash: fa70d...70e Ok hva gir de da? Han virket veldig redd for at jeg skal få blodpropp Anonymous poster hash: 04d4f...54a Vet ikke hva det var, spurte ikke om det i "kampens hete" Men fragmin er gjene noe mabn tar for å forebygge blodpropp. Kan jo vere at de vil gi andre medisiner for å forebygge ytligere? Ville spurt legen om jeg var deg. Anonymous poster hash: fa70d...70e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #15 Skrevet 26. august 2015 Når du går på Fragmin er det større risiko for blødning etter fødsel. Så jeg vil tro legen mener at de skal sette drypp med medisiner som reduserer blødningen for å vere føre var. Jeg har gått på fragin i begge mine svangerskap. Ved første hadde jeg ikke drypp, men fikk sprøyte etter fødsel for å stoppe blødningen. Men det var ikke nok, så jeg blødde mye. Derfor var de bedre forbredt ved 2 fødsel og satte drypp for å forebygge. Anonymous poster hash: fa70d...70e Ok hva gir de da? Han virket veldig redd for at jeg skal få blodpropp Anonymous poster hash: 04d4f...54a Vet ikke hva det var, spurte ikke om det i "kampens hete" Men fragmin er gjene noe mabn tar for å forebygge blodpropp. Kan jo vere at de vil gi andre medisiner for å forebygge ytligere? Ville spurt legen om jeg var deg.Anonymous poster hash: fa70d...70e Det er derfor jeg tar fragmin, men jeg vet ikke. Kanskje han surra Anonymous poster hash: 04d4f...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå