Gå til innhold

Ville du blitt glad for en poncho i julegave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva ?

Tenkte å strikke i lys grå til svigerinner.

Anonymous poster hash: 6e763...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, veldig! jeg skal begynne å strikke til meg selv nå.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad!

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Hadde blitt kjempeglad :D

Skrevet

Nei, ingen kler det teltet. Alle ser tjukk ut.

Skrevet

Nei.. synes ikke poncho er særlig pent..

Anonymous poster hash: d4896...627

Skrevet

Kan du ikke heller strikke en vanlig genser?

Anonymous poster hash: c5ec9...6cb

Skrevet

Hadde den vært hjemmelaget hadde jeg jo satt pris på det, men jeg hadde nok aldri brukt den.

Hva med et sjal /sjerf istedenfor ?

Anonymous poster hash: e4f6e...626

Skrevet

Jeg hadde ikke det, fordi det er noe jeg absolutt ikke ville kjøpt selv. Men jeg hadde tatt vare på den, siden den var laget til meg.

Hvis du tror at det er noe din svigerinne vil like, så synes jeg at det er en kjempefin gave :)

Anonymous poster hash: 76c20...f26
Skrevet

Jeg hadde ikke det, fordi det er noe jeg absolutt ikke ville kjøpt selv. Men jeg hadde tatt vare på den, siden den var laget til meg.

Hvis du tror at det er noe din svigerinne vil like, så synes jeg at det er en kjempefin gave :)

Skrevet

Jaaaaa, det ville jeg ha blitt :) Elsker å få strikketøy.

Anonymous poster hash: f8c6c...915

Skrevet

Nei, men så syns jeg at ponchoer er ubrukelige i Norge. Er det så kaldt at jeg trenger den er det for kaldt å bruke den uten tykk jakke under. Og da blir vitsen borte. 

Men jeg blir superglad for en genser, lue eller skjerf. Ullsokker, tovede sittematter til utebruk, tovede tøfler osv.

Anonymous poster hash: 90be6...f92
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for en genser, lue, tykke sokker eller pulsvarmere

Skrevet

Nei ikke min stil.

Anonymous poster hash: f6e4d...dbf

Skrevet

Nei beklager. Jeg setter veldig stor pris på hjemmelagde gaver, og hadde jeg fått hjemmestrikket genser, jakke, votter eller sokker hadde jeg blitt kjempeglad. Men poncho er det mest upraktiske plagget jeg vet om. Ikke er det pent heller.

Skrevet

Nei, ser ikke ut i poncho... Men tøfler, sokker, sitteunderlag, lue osv hadde jeg blitt kjempeglad for :)

Skrevet

Nei, det kunne ikke falt meg inn å gå i poncho.

Men votter, sokker, skjerf e.l hadde jeg blitt kjempeglad for.

Anonymous poster hash: 67282...4a8

Skrevet

Hadde satt pris på tanken, men selv føler jeg meg som en tønne i poncho og hadde til nød brukt den på hyttetur ol.

Men et sjal, genser, lubber osv hadde jeg blitt henrykt over. Du kjenner selv de du skal gi gaven til, og om du tror at det blir brukt blir de sikkert kjempeglade for den.

Skrevet

Bruker ikke poncho.

Men har et høyt forbruk av votter og lue, så det hadde jeg elsket å få.

Skrevet

Klart det! Og ekstra kjekt at du hadde lagt ned så mye tid på en gave til meg!!

Anonymous poster hash: a8293...bb2

Skrevet

Ja, senest i dag tenkte jeg at jeg kunne tenkt meg å ha en poncho nå som høsten nærmer seg :)

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg ville blitt kjempeglad for omtanken, for at noen gadd å strikke en hel poncho til meg. Men poncho er veldig upraktisk og ikke særlig pent. Mye bedre med luer, votter, ullsokker eller ei kofte (synes genser også er LITT upraktisk men ikke på langt nær så upraktisk som poncho).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...