Gå til innhold

Keisersnitt - gel negler


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått beskjed om at neglelakk må av for at de skal se farge på neglene og blodgjennomstrømming. Jeg har fransk pedikyr gel på tærne, må den av? Den ser de vel fargen gjennom?

 

Anonymous poster hash: 51cc9...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest er det på fingrene man måler oksygensaturasjonen, men ring avdelingen du og spør de! :)



Anonymous poster hash: 13531...f71
Skrevet

Næsj. Helt uproblematisk.



Anonymous poster hash: 9f76e...932
Skrevet

Hør med jordmor ved neste time istedet for å spørre her inne.

 

Anonymous poster hash: b78ea...346

Skrevet

Skal ha keisersnitt straks, og fikk beskjed om at neglelakk skal fjernes - også på tærne.

I infoskrivet står det i tillegg at falske negler må fjernes.

 

Anonymous poster hash: 1268c...c75

Skrevet

Det er ikke bare for å måle oksygenmetning i blodet man har klare negler. Det er fordi at dersom der plutselig kommer mindre blodtilførsel til eksempelvis føttene, er neglene det første stedet man kan oppdage blåfargen.

Skrevet

Her måtte alt av lakk og kunstige negler av, både på hender og føtter.

 

Anonymous poster hash: 67405...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...