Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Fått beskjed om at neglelakk må av for at de skal se farge på neglene og blodgjennomstrømming. Jeg har fransk pedikyr gel på tærne, må den av? Den ser de vel fargen gjennom? Anonymous poster hash: 51cc9...39d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Som oftest er det på fingrene man måler oksygensaturasjonen, men ring avdelingen du og spør de! Anonymous poster hash: 13531...f71
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Næsj. Helt uproblematisk. Anonymous poster hash: 9f76e...932
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Hør med jordmor ved neste time istedet for å spørre her inne. Anonymous poster hash: b78ea...346
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Skal ha keisersnitt straks, og fikk beskjed om at neglelakk skal fjernes - også på tærne. I infoskrivet står det i tillegg at falske negler må fjernes. Anonymous poster hash: 1268c...c75
SuperFries Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Det er ikke bare for å måle oksygenmetning i blodet man har klare negler. Det er fordi at dersom der plutselig kommer mindre blodtilførsel til eksempelvis føttene, er neglene det første stedet man kan oppdage blåfargen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Her måtte alt av lakk og kunstige negler av, både på hender og føtter. Anonymous poster hash: 67405...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå