Gå til innhold

Barneidrett og demokrati


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn som driver med idrett. Er dere støttemedlemer i klubben for å få stemmerett. Barna selv får jo ikke stemmerett før de blir 15 og foreldrene har jo ikke stemmerett uten at de selv er medlem. Det er jo ganske mange viktige ting som besluttes angående kontingenter, treningstider, pengebruk, satsingsområde osv.



Anonymous poster hash: f063f...7b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er

 

Anonymous poster hash: cfcc9...54b

Skrevet

Ikke støttemedlem, nei. Jeg er leder for idrettslaget.

 

Anonymous poster hash: 0e5dd...f19

Skrevet

Vi er ikke støttemedlemmer, vi har et familiemedlemsskap. Vi har aldri brukt noe stemmerett, men set er naturlig å betale for barnasvidrettstilbud.

 

Anonymous poster hash: 94439...7c7

Skrevet

Ikke støttemedlem, nei. Jeg er leder for idrettslaget. Anonymous poster hash: 0e5dd...f19

Er du vanlig medlem da?

 

Anonymous poster hash: f063f...7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...