Gå til innhold

Jordmor time!


Snipo92

Anbefalte innlegg

Jeg var hos Jordmor i dag, hun rekner termin fra min siste mens! Og det kan ikke stemme siden min syklus er så opp og ned etter forgje svangerskap! Hun reknet ut jeg har termin da 25-03 det kan jo ikke stemme.

Sambo kom ikke hjem før 1 juli! Så jeg holder meg til min dato, til etter ul, eller blir det feil?

Endret av Snipo92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekje så langt i frå da. Kalkulatoren seie at me termin 25.3 finne unnfangelsen sted omkring 30.juni.. Termin e ikkje så nøye. E bare ein omtrentlig dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men nesten :) Di går nok ut frå ultralydtermin ette kvart. Men medisinsk sett e den terminen jordmora satte god nok.

Dessuten e da bare bra. Greit å tenka at viss du går øve tida så slepp du gå så aaalt for lenge før du blir sett i gong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei satt i gang en uke før med første, siden jeg begynte med åpning i uke 34 så nor jeg var i uke 38 hadde jeg 7 cm åpning! Håper ikke det hår så fort denne gangen og! Det gikk litt for fort

Endret av Snipo92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei satt i gang en uke før med første, siden jeg begynte med åpning i uke 34 så nor jeg var i uke 38 hadde jeg 7 cm åpning! Håper ikke det hår så fort denne gangen og! Det gikk litt for fort

7 cm åpning??? Fy fader i all verdens navn så heldig !!!

Hvordan var fødselen? Fortell! ☺☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var var fin 😊 gikk veldig fort! Var 39+5 da di tok vannet mitt! Så fra vannet gikk til lille jenta var ut tok det 1 time og 58 minutt 👍🏼😊 det gikk så fort at vi hadde ikke tid til noe bedøvelse! Men der var en drømmefødsel 😊 jeg fikk beskjed at grunne åpning så tidelig var for at jeg hadde veldig ned press fra uke 34 til slutt! Jeg hadde verken kynnere eller rier! Men får ekstra oppfølging denne gang, siden åpning og for di tror fødsel denne gang kan gå fortere! Litt små skummelt men det går nok bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...