Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Hei alle sammen. Håper inderlig noen kan hjelpe meg litt. Jeg hadde en utskrapning for å fjerne rester etter en ikke komplett SA tidligere i sommer. Jeg fikk mensen igjen, og to uker etter rundt det tidspunktet jeg trodde jeg skulle hatt eggløsning så fikk jeg en blødning på noen få dager..noe jeg tenkte må ha vært en festeblødning. I etterkant av det fikk jeg de samme tidlige graviditetstegnene jeg pleier å få; veeeldige humørsvingninger, veldig mye gråt, sprengte bryster med harde og større brystvorter, kvalme. Mensen skulle kommet rundt 14. August om mensen kom etter 28 dager. Det gjorde den ikke, og symptomene fortsatte! Tok ikke en test når mensen uteble for noen uker siden jeg kjenner kroppen min så godt med symptomer på graviditet. Men i går begynte jeg å blø det er ikke så altfor mye, stort sett klart og friskt blod, en gang brunlig utflod. Tenkte jeg skulle til legen i slutten av denne uken, vi hadde en del å tenke igjennom. Men, jeg tok en hjemmetest nå isted, og den viste negativt??😰 hva tror dere om dette? Anonymous poster hash: e6e36...93f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Jeg tror dessverre at syklusen din bare har vært litt ute og kjøre etter utskrapningen. Jeg opplevde det samme selv. Hadde utskrapning etter MA i mai og opplevd en del ustabile sykluser etter det. Håper du finner ut av det og at du blir gravid snart igjen💖💙💙 Anonymous poster hash: da714...36a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Har hatt to MA og to utskrapninger grunnet dette, og begge gangene har syklusene blitt klusset til flere måneder i ettertid. Lykke til! Anonymous poster hash: 1d8f3...569
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Takk for svar! Jeg tenker jeg var nok gravid, uansett hvor store eller små sjangser der var for det:( alle graviditetstegnene ble borte, blødningen fortsatte, og i dag når jeg våknet hadde jeh blødd veldig mye mer og på do kom det en stor klump ut😰 dette må da ha vært rester..?😔 kan man bli gravid allerede neste syklus eller er sjangsene små? Anonymous poster hash: e6e36...93f
Mamma_til_2 Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Du kan bli gravid fort,men etter det du har vært gjennom så bruker kroppen litt tid på og komme igang igjen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Så det er noen av dere som mener jeg må jo ha vært gravid?😨 Anonymous poster hash: e6e36...93f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Jeg tror neppe du var gravid. Da ville nok testen fremdeles vært positiv. Er normalt med syklus på tur etter en abort. Det samme med klumper. Anonymous poster hash: 122b0...1c8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Nei, du var ikke gravid, da hadde det slått ut på graviditets testen, tross blødninger, for det tar tid før HCG nivået er normalt igjen etter man mister. Så her er det syklusen din som har spilt deg et puss. Anonymous poster hash: 9efba...b10
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Samtidig finnes det de som har opplevd å få negativ test allerede samme dag som SA..? Etter hva jeg har lest. Jeg har vært gravid nå 3 ganger tidligere, og helt fra starten får jeg symptomer, veldig veldig klare og ikke til å misforstå!:: Anonymous poster hash: e6e36...93f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Du var nok neppe gravid. Tar tid for kroppen å komme til heltene igjen. Ikke rart det blir kluss i hormoner, blødning, humør og kropp. Anonymous poster hash: c6752...edc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 Samtidig finnes det de som har opplevd å få negativ test allerede samme dag som SA..? Etter hva jeg har lest. Jeg har vært gravid nå 3 ganger tidligere, og helt fra starten får jeg symptomer, veldig veldig klare og ikke til å misforstå!:: Anonymous poster hash: e6e36...93f Aldri hørt eller lest om. Tror kanskje du klamrer deg fast i at du har vært gravid, men sjansene er minimal/ikke eksisterende. Anonymous poster hash: 9efba...b10
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #12 Skrevet 27. august 2015 Tror rett og slett du er så fiksert i å bli gravid igjen at hjernen lurer deg. Ut i fra det du beskriver er/var du neppe gravid. En negativ test bekreftet nettopp dette. La kroppen få en sjangse til å komme inn i syklus igjen. Anonymous poster hash: fc6ed...63b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #13 Skrevet 27. august 2015 Samtidig finnes det de som har opplevd å få negativ test allerede samme dag som SA..? Etter hva jeg har lest. Jeg har vært gravid nå 3 ganger tidligere, og helt fra starten får jeg symptomer, veldig veldig klare og ikke til å misforstå!:: Anonymous poster hash: e6e36...93f Aldri hørt eller lest om. Tror kanskje du klamrer deg fast i at du har vært gravid, men sjansene er minimal/ikke eksisterende. Anonymous poster hash: 9efba...b10 Og hva har det egentlig å si? Du har tatt en negativ test nå. Sannsynligvis ville den vært positiv selv om du blødde siden det tar tid for kroppen å kvitte seg med hcg'et. Lykke til! Spiren sitter nok snart💛 Anonymous poster hash: c6752...edc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #14 Skrevet 27. august 2015 Hvorfor spør du her inne dersom du mener selv at har "svaret"? Alle her virker til å være uenig med deg. Hvorfor vil du absolutt at du var gravid når du da i tilfelle spontanaborterte igjen? Som mange andre sier, det er mange hormoner som er ute av kontroll som kan gi akkurat de samme symptomene som en graviditet kan. Anonymous poster hash: cfbc9...135
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #15 Skrevet 27. august 2015 Jeg tror også at du ikke var gravid. Jeg har mistet tre ggr., og har snakket med div. spesialister i den forbindelse. Samtlife har bedt oss vente minst to mndr før vi prøver igjen pga. at kroppen må rense seg, livmora må bygge seg opp igjen, og diverse. Det er IKKE for at man lettere skal ha oversikt over syklusen, slik mange tror. Det er større sjanse for at man mister igjen om man ikke venter, fikk vi beskjed om. Lykke til neste gang! Anonymous poster hash: ef9ef...73e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #16 Skrevet 27. august 2015 Du var nok ikke gravid nei. Ingen her som mener at du var det heller. Better luck next time 😝 Anonymous poster hash: 3eff6...7a5
magica fra tryll Skrevet 27. august 2015 #17 Skrevet 27. august 2015 Slik var det etter SA for meg og. Helt normalt tror jeg(jeg var ikke gravid). Kroppen tar litt tid før syklusen er riktig igjen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #18 Skrevet 27. august 2015 Takk for svar alle sammen. Godt en har et forum som dette. En spesiell takk til dere som forstår følelsene mine og kaoset, spørsmålene. Til dere som velger å svare i en krass tone ala "hvorfor spør du om dette, alle sier jo du ikke er det" etc. Tenk litt gjennom neste gang at det kan være noe vanskelig å lese sånne svar når ting kan være vanskeligere enn dere antar. Anonymous poster hash: e6e36...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå