Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Hva blir korrekt: "Takk for at du var med og arrangerte babyshower" "Takk for at du var med å arrangere babyshower". Er mottakelig for bedre forslag :-) Sykt dårlig i norsk! Anonymous poster hash: 034cb...bce
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Her kan du faktisk bruke begge variantene. I første setning takker du både for at personen var med OG for at den arrangerte babyshower. I andre setning takker du for at personen var med på å arrangere babyshower. (andre setning kan ha en på før å, men det er ikke nødvendig). Anonymous poster hash: f44e8...d6c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Alternativ 1 er est korrekt, men begge to går an. Anonymous poster hash: 353df...53a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Jeg ønsker dypt og inderlig å takke de venninnene som arrangerte babyshower, men føler at begge variantene er litt "hard og kald" måte å takke på!?! Anonymous poster hash: 034cb...bce
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Jeg ønsker dypt og inderlig å takke de venninnene som arrangerte babyshower, men føler at begge variantene er litt "hard og kald" måte å takke på!?! Anonymous poster hash: 034cb...bce Det er jo bare til å plusse på litt ekstra ord det "Tusen takk for at du stilte opp og arrangerte babyshower! Det ble en fantastisk og minnerik dag, og jeg satte stor pris på omtanken du viste." Anonymous poster hash: 353df...53a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Jeg ønsker dypt og inderlig å takke de venninnene som arrangerte babyshower, men føler at begge variantene er litt "hard og kald" måte å takke på!?! Anonymous poster hash: 034cb...bce Det er jo bare til å plusse på litt ekstra ord det "Tusen takk for at du stilte opp og arrangerte babyshower! Det ble en fantastisk og minnerik dag, og jeg satte stor pris på omtanken du viste." Anonymous poster hash: 353df...53a Takk! Jeg er så glad oppriktig ydmyk for denne opplevelsen! Føler ikke at ord strekker til. Anonymous poster hash: 034cb...bce
Gjest Darwinia:-) Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Jeg ønsker dypt og inderlig å takke de venninnene som arrangerte babyshower, men føler at begge variantene er litt "hard og kald" måte å takke på!?! Anonymous poster hash: 034cb...bce Tusen takk for den fantastiske babyshoweren dere anrrangerte.Tusen takk for den fantastiske babyshoweren dere ga meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå