Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Sjekk hva han sier i denne Dagblad-artikkelen: http://www.dagbladet.no/2015/08/26/nyheter/innenriks/politikk/frp/regjeringen/40789247/ Ang. den videoen som er omtalt siste dagene. Her sier han at videoen ikke har noe med journalistikk å gjøre, at det kun er en informasjonsvideo. Han sier at samtaleemnene har vært "tematisert" på forhånd, men at det ikke foreligger noe manus. Først sier han at det ikke har vært noe manus, at alle har kunnet si hva de ønsket å si. Senere, på spørsmål om noen er blitt briefet hva de skal svare, sier han "Nei. Altså det vet jeg ikke, det er ikke jeg som har gjort dette i praksis. Det har vært en helt åpen dialog om disse tingene, men det er ikke noe manus eller noen forhåndsbestemte opplegg i forhold til hva som skal svares på spørsmål." Og litt lenger nede sier han: "Jeg har ansvar for alt som skjer." Han har altså ansvar for alt som skjer, men har egentlig ikke peiling på om det han sier om saken stemmer eller ikke. Ingen er instruert i hva de skal si, men samtaleemnene er "tematisert". Ingen er briefet om hva de skal svare.... eller, det vet han forresten ikke likevel... Anundsen vil ha oss til å tro at regjeringen lager en informasjonsvideo som det ikke er manus til, hvor han stiller helt konkrete spørsmål og får detaljerte svar om statistikk og annen detaljinformasjon... uten at noe er planlagt på forhånd. Hvem som har snakket med intervjuobjektene på forhånd kan han heller ikke svare på. Denne ministerens tabbekvote begynner å bli oppbrukt... for lenge siden egentlig! Anonymous poster hash: bb84d...881
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 For de rødgrønne gjorde ingen tabber når de satt i regjering? Eller vent litt.... Anonymous poster hash: 97f6c...e46
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 For de rødgrønne gjorde ingen tabber når de satt i regjering? Eller vent litt.... Anonymous poster hash: 97f6c...e46 Her er det snakk om en minister som stadig tråkker i klaveret, og som slipper unna med det fordi Erna lar ham slippe unna med alt. Hva med å diskutere saken - hva mener du om det at han motsier seg selv, gir opplysninger som han i neste setning innrømmer at han ikke vet noe om, selv om han bastant hevder noe å være sannheten? Anonymous poster hash: bb84d...881
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Politiker = lyv til du blir tatt. Anonymous poster hash: 9035c...13b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Anundsens kommunikasjonsrådgiver, Andreas Lorange, kommer også med denne kommentaren i en epost til vg: "Vi fører ikke en timeoversikt over slikt arbeid i Justis- og beredskapsdepartementet, men dette har ikke vært et ressurskrevende arbeid i departementet. DSS har brukt 40,5 timer på arbeidet." http://www.vg.no/nyheter/innenriks/solberg-regjeringen/her-er-anundsens-film-regning-til-skattebetalerne/a/23511790/ De fører ikke timeoversikt - men vet likevel at det er brukt nøyaktig 40 og en halv time på denne filmen Anonymous poster hash: bb84d...881
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Når blir det satt opp skuddpremie på disse fjolsene, egentlig... ? Anonymous poster hash: 771a1...75d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Jeg syns flere departementer burde gjøre som dette. Bra at justisdepartementet gjorde det etter den overhøvlingen gjørv kommisjonen kom med etter 2011. Viktig å belyse hvilke tiltak som har blitt gjort for rikets sikkerhet. Det jeg savna var hva de ønsker å gjøre Anonymous poster hash: 689af...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå