Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg sliter veldig med depresjon for tiden. Jeg har trosset det og dratt på jobb allikevel og klart å holde meg til jeg kommer hjem. Nå idag er det så ille at jeg har vært helt i kjelleren fra jeg stod opp og klarer ikke holde det i sjakk virker det som. Jeg sitter på jobb, men har bare lyst til å låse meg inn på do og gråte. Jeg vet ikke hvorfor, men alt er bare helt jævlig. Klarer nesten ikke jobbe eller noen ting. Føler meg så vanvittig dum for å dra hjem fordi jeg er lei meg, men merker at jeg møter veggen veldig snart om jeg ikke har møtt den allerede ... Anonymous poster hash: ee9d4...fb3
Fullrulle86 Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Jeg ville tatt en tur til legen å fått hjelp! Det hjelper ikke å sitte hjemme. Håper du får hjelp! God klem😊
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Føler med deg <3 Hold ut!!!! Gå på toalettet og gråt! Se om det hjelper, om så bare liiiiiiitt .... Har vært akkurat der du er, og det er jævlig .... Jeg ble sykmeldt og stengte meg heeelt inne ... Først nå, 3,5 år etter at jeg har tatt tak i det.. Beklager at svaret mitt ikke var så motiverende/oppløftende, men poenget mitt var at du MÅ få hjelp, ta tak i det og sett deg selv som førsteprioritet !!! KLEM til deg <3 Anonymous poster hash: a8b71...85a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Helt enig med de forrige svarene. Få deg hjelp! Ring fastlegen nå og få deg en time. Å sitte hjemme og gråte gjør ingenting bedre. Anonymous poster hash: 842c9...691
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Bestilte time hos fastlegen nå. Time om en uke. Blir vel medisiner jeg må starte på tenker jeg selvom jeg ikke vil. Tør ikke å bli sykmeldt for det er nedbemanning på jobb så vet ikke hvor lenge jeg har jobb engang ... Ikke at det hjelper på depresjonen heller Anonymous poster hash: ee9d4...fb3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Tja... Du blir neppe noe bedre av å grave deg ned mellom husets fire vegger... Få hjelp. Det er vel det eneste som kan hjelpe. Anonymous poster hash: 00ca0...f8f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Det som hjelper best er å være ute blant folk, være i aktivitet, frisk luft osv. Du må ikke finne på å sitte inne hjemme, da blir du verre... Godt du skal til legen, ta imot den hjelpen du kan få, det er klart du skal komme deg gjennom dette. Anonymous poster hash: 68d71...a0f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 Det som hjelper best er å være ute blant folk, være i aktivitet, frisk luft osv. Du må ikke finne på å sitte inne hjemme, da blir du verre... Godt du skal til legen, ta imot den hjelpen du kan få, det er klart du skal komme deg gjennom dette. Anonymous poster hash: 68d71...a0f En sannhet med modifikasjoner. Det kan absolutt være nødvendig med en sykemelding. Anonymous poster hash: 67b72...0d2
Vicky 83 Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Ja, det er gyldig grunn for å dra hjem. Du trenger vel ikke å gå i detalj på hvorfor, bare si at du er dårlig. Bra at du har fått legetime. En sykemelding kan absolutt være på sin plass. Den trenger ikke alltid å bli så lang. Jeg var så sliten og stresset at jeg etter hvert ble deprimert. Etter tre ukers sykemelding var jeg bra nok til å begynne i jobb igjen. Hvile, gode opplevelser, egentid, null stress og lite krav var det som skulle til.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #10 Skrevet 26. august 2015 Har dratt hjem nå. Klarte ikke mer så får jeg se om jeg klarer å dra tilbake i morgen. Håper virkelig det! Tør ikke bli syk! Anonymous poster hash: ee9d4...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå